کد خبر : 1451562 | 12 مرداد 1396 ساعت 15:42 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس تراکتور؛ پرگل ترین بازی هفته؟

با توجه به تاریخچه دیدارهای دو تیم و وضعیت کنونی‌شان، احتمال پرگل شدن بازی کم نیست.

پرسپولیس تراکتور؛ پرگل ترین بازی هفته؟

به گزارش "ورزش سه"، ۱۲ بازی اخیر تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی ۲۴ گل در برداشته که آماری قابل قبول است. البته نگاهی به تاریخچه بازی این دو تیم نیز نشان می‌دهد مسابقات سرخ های تهران و تبریز اغلب پرگل، تماشایی و هجومی از آب درآمده.

 

در دهه ۷۰، پرسپولیسی ها سابقه پیروزی ۴ گله و ۵ گله در مقابل تراکتور را دارند و تبریزی ها هم سابقه برد ۴-۱ مقابل پرسپولیس در تبریز را در کارنامه به ثبت رسانده اند. برد و باخت های سه گله نیز بسیار زیاد بوده اند و توصیف آن ها زمان زیادی میطلبد.

 

علاوه بر آن، دو تیم پتانسیل بالایی در خط حمله دارند. خط آتش پرسپولیس فصل قبل ۴۶ گل زد و با توجه به اضافه شدن منشا، قطعا سرخپوشان قدرت بیشتری در خط حمله خواهند داشت. تراکتورسازان هم فصل پیش ۳۸ گل زدند ولی در فصل نقل و انتقالات باتوجه به محرومیت نقل و انتقالاتی موفق به خرید بازیکنی نشدند اما حضور مهدی شریفی، فرزاد حاتمی، محمد ابراهیمی و دیگر بازیکنان، آن ها را به تیمی خطرناک در یک سوم دفاعی تیم حریف بدل کرده است.

 

همچنین به نظر می‌رسد دیدار امروز در ورزشگاه یادگار امام با حضور هواداران پرشمار برگزار شود. بدون شک حضور گسترده طرفداران در استادیوم می‌تواند به نیروی محرکه بازیکنان برای حمله و هجوم و گلزنی تبدیل شود.

دیدگاه‌ها