کد خبر : 1451667 | 12 مرداد 1396 ساعت 21:14 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش یحیی به حضور بازیکنانش در سفره‌خانه‌ها

گل‌محمدی: از من انتقاد کنید نه بازیکنان

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعلام کرد تیمش شایسته شکست مقابل پرسپولیس نبوده است.

گل‌محمدی: از من انتقاد کنید نه بازیکنان

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


نباید بازنده می شدیم


بازی امروز، بازی نبود که بخواهیم بازنده آن باشیم. در هر صورت این برد را به پرسپولیس تبریک می‌گویم، اما می‌توانستیم بازنده نشویم و با امتیاز از زمین خارج شویم.

 


گل های بچه گانه خوردیم


متأسفانه گل‌هایی بچه گانه خوردیم، دو گل ساده. از آن طرف، فرصت‌های خوبی برای جبران داشتیم، اما نتوانستیم استفاده کنیم. شرایط بازی طوری پیش رفت که می‌توانستیم برنده باشیم. در آغاز بازی، بازیکنان ما تحت‌تأثیر بازی بوده و عملکرد خوبی نداشتند، اما در ادامه بهتر شدیم. ما نیمه دوم موقعیتی به حریف ندادیم.

 


هواداران غافلگیرمان کردند


باید از هواداران پرشور تراکتورسازی تشکر کنیم که امروز غافلگیرمان کردند. از آنها تشکر می‌کنم و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم.

 


باید به جوانان اعتماد داشته باشیم


تراکتورسازی تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جوان به تیم اضافه شده‌اند. تیمی که می‌خواهد از بازیکنان جوان استفاده کند، در آغاز مشکلاتی داشته و با ضعف‌هایی مواجه می‌شود. باید به این جوانان اعتماد داشته باشیم. 

 


از من انتقاد کنید، نه بازیکنان


از همه کسانی که می‌خواهند انتقاد کنند، درخواست می‌کنم پیکان انتقادات سمت من باشد. مسئولیت شکست برعهده من است. امیدوارم در آینده بازیکنان جوان بتوانند بازی خوبی انجام داده و تیم بهتری شویم. ما نیاز به بازی‌های بیشتری داریم. شاید پنج شش هفته نیاز به زمان داشته باشیم.

 

 

کارشناسان درباره داوری نظر بدهند


به غیر از دو سه صحنه، مساله داوری دیده نشد. باید کارشناسان در خصوص صحنه گل اول پرسپولیس و همچنین صحنه‌ای که مهدی شریفی در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد، نظر دهند. ضمن اینکه شش تعویض به همراه مصدومیت چند بازیکن داشتیم که باید دید کارشناسان در مورد وقت‌های اضافه چه نظری می‌دهند.

 


انتظارم از برخی بیشتر بود


بعد از بازی راحت می‌توان در این خصوص حرف زد، اما ما در جریان بازی فشار زیادی تحمل می‌کنیم. شاید حق با شما باشد، اما انتظارم از یکی دو بازیکن برخی بیشتر بود. آنها نباید تحت‌تأثیر قرار بگیرند و باید دوندگی بیشتری داشته باشند.

 


عشوری 10 روز زمان می خواست


هادی محمدی هفت هشت ماه دور از میادین خواهد بود. سینا عشوری 10 روز زمان نیاز دارد و فکر نکنم به بازی بعدی برسد.

 


کارمان سخت است


همان‌طور که گفتم به بازی‌های بیشتری نیاز است تا بازیکنان ما تجربه کسب کنند. به بازیکنانم گفته‌ام شروع بازی مهم است که خوب آغاز کرده و خوب به پایان برسانیم. کارمان سخت است، اما باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

 


به گروسیان اطمینان می دهم


فرزین گروسیان بازیکن جوانی است و این اطمینان را می‌دهم که تا پایان نیم فصل هم درون دروازه قرار بگیرد. فرزین باید تلاش بیشتری داشته باشد. او سال اولی است که در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و باید تجربه کسب کند. دروازه‌بان‌های بعدی ما 18 تا 20 ساله هستند و باید به آنها نیز زمان داد. در هر صورت، این اطمینان را باید به فرزین بدهیم که تا نیم‌فصل دروازه‌بان ماست، در غیر این‌صورت به مشکل می‌خوریم.

 


اگر بازیکنانم به سفره خانه ها بروند...


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در واکنش به این سؤال که برخی از بازیکنانش در سفره خانه ‌های سنتی یا صفحات مجازی حضور دارند، گفت: اگر چنین مسئله‌ای وجود داشته باشد، مطمئن باشید برخوردی جدی خواهیم کرد.

 


لیگ را فدای حذفی نمی کنیم


این‌طور نیست که بخواهیم لیگ برتر را فدای جام حذفی و حضور در آسیا کنیم. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا با توان بالا در لیگ و حذفی حضور داشته باشیم.

 


برخی فقط انتقاد می کنند


اگر قرار به انتقاد است، باید از من انتقاد کنید. باید به بازیکنان جوان فرصت بدهید. الان نیاز به همدلی است. متأسفانه کسانی هستند که فقط انتقاد می‌کنند. تراکتورسازی همانطور که تماشاگران بی‌شماری دارد، دشمنان زیادی دارد. ما باید از سوی هواداران و رسانه‌ها حمایت شویم و بازی‌های خوبی انجام دهیم تا شرمنده شما هم نشویم.

 


باز هم مشکل زمین تمرین


اگر از این دو بازی شش امتیاز کسب می‌کردیم، بیشتر می‌توانستیم صحبت کنیم، اما اکنون شرایط خوب نیست. زمین تمرینی ما، زمین چمن فجر عاشوراست، اما چه اتفاقی افتاده که تنها می‌توانیم سه جلسه در این زمین تمرین کنیم؟! من بیشتر از این نمی‌توانم در این باره صحبت کنم.

دیدگاه‌ها