کد خبر : 1451727 | 12 مرداد 1396 ساعت 23:26 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

امشب یکی از بدشانس ترین ها بودم

پورموسوی: می‌خواستیم عیدی بدهیم، نشد!

سرمربی تیم فولاد خوزستان اعلام کرد نتیجه تساوی مقابل قهرمان حذفی نتیجه بدی نبوده است.

پورموسوی: می‌خواستیم عیدی بدهیم، نشد!

به گزارش "ورزش‌سه"، سیروس پورموسوی در پایان دیدار تیمش مقابل نفت تهران صحبت های جالبی را بر زبان آورد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


می خواستیم عیدی بدهیم، نشد
قبل از بازی اول چهار و قبل از این بازی سه بازیکن را از دست دادیم. کار سختی داشتیم، اما تیم را آماده کردیم. در نیمه دوم خوب بازی کردیم. متأسفانه باز هم روی یک حادثه دروازه‌مان باز شد. می‌خواستیم به هواداران‌مان عیدی بدهیم، اما نشد.

 


یکی از بدشانس ترین مربیان بودم
در این شب بزرگ فکر می‌کنم من یکی از بدشانس‌ترین مربیان لیگ برتر بودم. انتظار داشتم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارم. ما در 20 روز جوانانی را جمع کردیم که بازی‌های خوبی را ارائه می‌دهند، اما امروز هم دیدید مانند هفته گذشته ما روی یک غفلت و اشتباه دروازه‌مان باز شد.

 


مقابل قهرمان حذفی نتیجه بدی نگرفتیم
خیلی از تیم‌ها هزینه‌های میلیاردی انجام دادند، اما در این دو هفته نتیجه نگرفتند. ما امروز اولین بازی خانگی‌مان را انجام می‌دادیم و فکر می‌کنم نتیجه چندان بدی نگرفتیم. نفت تهران قهرمان جام حذفی و نایب قهرمان لیگ برتر است. آنها حتی به جمع هشت تیم برتر آسیا هم راه یافته‌اند. 

 


برخی بازیکنان اولین بار در لیگ برتر بودند
اگر واقع‌بینانه نگاه کنید حتی شکست ما مقابل نفت تهران هم غیرمنتظره نبود. خیلی از بازیکنان من اولین بارشان بود که در لیگ برتر بازی می‌کردند.

 


بازیکنانم را باور دارم
البته این نتیجه برای ما ناامیدکننده نبود، چون من این بچه‌ها را باور دارم. نفت تهران هم تیم باتجربه‌ای بود، اما من به آینده تیمم و جوانانی که دارم خوش‌بینم. من پشت این جوانان پنهان نمی‌شوم.

دیدگاه‌ها