کد خبر : 1451729 | 13 مرداد 1396 ساعت 00:06 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

میثاقیان: بهتر بودیم، به آمار توجهی ندارم

سرمربی سیاه جامگان از عملکرد بازیکنان خود برابر سپیدرود ابراز رضایت کرد.

میثاقیان: بهتر بودیم، به آمار توجهی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، اکبر میثاقیان در نشست خبری بعد از بازی با سپیدرود رشت ضمن عرض تبریک میلاد امام رضا(ع) گفت: توجهی به آمار و ارقامی که وجود دارد نمی‌کنم چون می‌دانم تیم بهتر بازی بودیم و نمایش برتری داشتیم که موفق به پیروزی شدیم؛ سپیدرود روی ضربات آزاد و توپ‌های بلند بهتر از ما کار کرد.


او ادامه داد: تیم و جوانان خوبی در سیاه جامگان هستند که امروز هم موفق شدند با یک فوتبال با کیفیت به سه امتیاز برسند؛ از بچه‌های تیم تشکر می‌کنم و به آنها خسته نباشید می‌گویم اما باید از این به بعد با تلاش بیشتری ادامه دهیم و نباید مغرور شویم.


سرمربی سیاه جامگان از مسؤولان استادیوم عضدی رشت برای برگزاری مسابقه در این ورزشگاه تشکر کرد و افزود: واقعا تا دیروز مشخص نبود در کدام ورزشگاه بازی می‌کنیم؛ در مجموع خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.


میثاقیان ابراز کرد: سپیدرود هم شانس برنده شدن داشت چون فرصت‌هایی به دست آوردند ولی از لحاظ تاکتیکی هفت، هشت موقعیت گلزنی برای ما بود که استفاده نکردیم؛ با بازیکنانم هم دعوا داشتم چرا از فرصت‌ها بهره نمی‌بردند؛ باخت نزدیک ما بود چون در طول بازی فاصله گل کم بود ولی خوشبختانه برد به ما رسید.

دیدگاه‌ها