کد خبر : 1451797 | 13 مرداد 1396 ساعت 14:05 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

سیف‌اللهی: خوشحالم بعد از 5 سال در رشت بازی کردم

روح الله سیف‌اللهی هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان می گوید که نتایج خوب تیمش در ابتدای فصل می‌تواند در نیم فصل دوم به سود این تیم باشد.

سیف‌اللهی: خوشحالم بعد از 5 سال در رشت بازی کردم

سیف‌اللهی در مصاحبه با "ورزش سه"، در خصوص پیروزی تیمش مقابل سپیدرود رشت می‌گوید: ابتدا باید بگویم که خیلی خوشحال شدم که بعد از 5 سال در رشت بازی کردم. به هر حال  من خاطرات خوبی از زمان حضورم در داماش داشتم و هواداران سپیدرود هم به من لطف داشتند و من را تشویق کردند. ما واقعا بازی بسیار سختی مقابل این تیم پرطرفدار در رشت داشتیم ولی خوشبختانه 3 امتیاز بسیار مهم گرفتیم.


او ادامه می دهد: ما لیگ را با 4 امتیاز شروع کردیم و معتقدم نتایج ابتدایی لیگ می‌تواند به سیاه‌جامگان در آینده کمک کند. به طور قطع امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم سخت تر خواهد شد و ما از حالا باید خوب امتیاز جمع کنیم تا در آینده دچار مشکل نشویم.


سیف‌اللهی در قسمت دیگری از حرف هایش می گوید: برای ما پیروزی در رشت بسیار مهم بود و وقتی در خارج از خانه پیروز می شویم طبیعتا همه چیز ایده آل است. امیدوارم این روند را در بازی های آینده هم ادامه دهیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم تا هواداران سیاه‌جامگان خوشحال شوند.

دیدگاه‌ها