کد خبر : 1451958 | 13 مرداد 1396 ساعت 23:37 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل استقلال خوزستان بدشانس بودیم

جباری: رفته رفته شرایط بدنی ام بهتر می شود

هافبک تیم استقلال تاکید کرد تیمش در هفته های آینده نتایج بهتری کسب می کند.

جباری: رفته رفته شرایط بدنی ام بهتر می شود

به گزارش خبرنگار "ورزش‌سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، مجتبی جباری در پایان دیدار استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: تیم ما امروز بازی خوبی انجام داد. رفته رفته بهتر می شویم؛ البته امروز هم بد کار نکردیم. دو صحنه پنالتی بود که داور می توانست برای ما بگیرد اما این اتفاق نیفتاد.  


وی درباره اینکه صبر هواداران استقلال برای نتیجه گیری کم است، تاکید کرد: همیشه از استقلال توقعات بالا است. تیم ما جوان است و همه سعی می کنیم به نتیجه دلخواه برسیم. قطعا در هفته های بعد شرایط بهتر می شود و نتایج خوبی می گیریم.


هافبک استقلال درباره شرایط بدنی خودش گفت: کادرفنی از لحاظ بدنی خوب روی من کار کردند. در هفته های آینده به سطح آمادگی دلخواهم می رسم. کمی از فوتبال ایران دور بودم و زمان می برد تا به سطح خوب خودم برسم.


جباری در پاسخ به این پرسش که آیا در مدت غیبتش، سطح فوتبال ایران تغییری کرده یا خیر، عنوان کرد: انتظارم همیشه از لیگ ایران این بوده که شرایط بهتر شود. باید زمان بگذرد و خودم بیشتر در بازی ها باشم و از نزدیک ببینم. نمی توانیم بگوییم سطح لیگ برتر تغییر کرده اما اکنون استقلال نشان داده به زمان نیاز دارد و می تواند نتایج خوبی بگیریم.


وی درباره اینکه نگرانی هواداران تکرار اتفاقات فصل گذشته در ابتدای لیگ است، بیان کرد: امروز یک طرفه بازی کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم. اگر خوش شانس بودیم، می توانیم نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم نتایج لازم را بگیریم تا کار به این حرفی که زدید نکشد.


جباری درباره بازی تدافعی استقلال خوزستان افزود: بالاخره استقلال خوزستان دنبال یک امتیاز بود و خیلی هم خوشحال بود بابت این یک امتیاز. می دانستیم شرایط سختی داریم. اگر گل زودهنگام می زدیم، شرایط فرق می کرد و طبیعی بود وقتی به گل نرسیدیم، فشار و استرس روی تیم بیشتر شود.

 

دیدگاه‌ها