کد خبر : 1452057 | 14 مرداد 1396 ساعت 13:26 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

امنیت در آسمان و زمین با شیخ ویسی و رفقا!

وحید شیخ ویسی دروازه‌بان شماره یک استقلال خوزستان، عملکرد خوبی در دو هفته اول لیگ هفدهم داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه آبی های خوزستان تراکتور را با شوت سرکش دورقی و اشتباه عجیب شیخ ویسی بردند اما نمیتوان نقش دروازبان این تیم در این پیروزی بزرگ را نادیده گرفت. شیخ ویسی در دیدار با تراکتورسازی 6 سیو دیدنی داشت و با خروج های مطمئن، اجازه بازشدن دروازه تیمش را نداد. دروازه‌بان 31 ساله فوتبال ایران، پس از ثبت اولین کلین شیت به دنبال درخشش در ورزشگاه آزادی و مقابل استقلال تهران بود و با کمک مدافعان تیمش، موفق به این مهم نیز شد.

 

1233400

 

او اگرچه در بازی با آبی های پایتخت به اندازه هفته اول مهار نداشت اما بارها با خروج های دیدنی، اجازه زدن ضربات سر به مهاجمان استقلال را نداد. 2 سیو و بیش از 10 خروج ماحصل عملکرد شیخ ویسی در دیدار با نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بود.

 

1233401

 

دروازبان شماره یک استقلال خوزستان از لیگ دهم حضور در لیگ برتر را با سایپا تجربه کرد اما برای چهره شدن، زمان زیادی صبر کرد. 3 فصل موفق را در فجرسپاسی گذراند و پس از آن راهی نفت تهران شد. در نفت اکثرا ذخیره علیرضا بیرانوند بود اما در لیگ پانزدهم فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کرد. او در لیگ شانزدهم راهی خوزستان شد تا سنگربان اصلی تیم مدافع عنوانی قهرمانی باشد و پس از درخشش با این تیم در فصل قبل، ویسی را مجاب کرد تا او را امسال هم در خوزستان نگه دارد.

 

1233403

 

او فصل قبل در لیگ قهرمانان آسیا نیز خوش درخشید و در مرحله گروهی با دریافت 5 گل، استقلال خوزستان را به بهترین تیم دفاعی گروه دوم این رقابت ها تبدیل کرد.

 

1233404

دیدگاه‌ها