کد خبر : 1452061 | 14 مرداد 1396 ساعت 13:37 | 42.5K بازدید | 1 دیدگاه

نباید اختلاف ما با صدر جدول زیاد شود

فریبا: باید از قائدی مراقبت کنیم

بهتاش فریبا مدیر فنی استقلال معتقد است که نباید اختلاف آبی‌ها با صدر جدول زیاد شود.

فریبا: باید از قائدی مراقبت کنیم

فریبا در مصاحبه با "ورزش سه"، در خصوص تساوی مقابل استقلال خوزستان می گوید: شرایط ما نسبت به بازی قبلی بهتر بود و از لحاظ فنی وضعیت بهتری داشتیم. نباید فراموش کرد که استقلال خوزستان هم تیم ضعیفی نبود و آنها فضاها را بسته بودند و ما مجبور بودیم که از کناره‌ها حمله کنیم. البته از لحاظ مالکیت توپ و سرعت خوب بودیم ولی سرعت انتقال توپ ما از هافبک به حمله خوب نبود که البته با این شرایط هم فرصت‌های خوبی برای گل زدن داشتیم.


او ادامه می‌دهد: بعد از دقیقه 70 تغییراتی دادیم و چند فرصت خوب را هم توسط جابر، قربانی و غفوری از دست دادیم. از بحث پنالتی هم عبور می‌کنم و حتی عبدالله ویسی هم گفت که یک پنالتی به سود استقلال گرفته نشد. به هر حال اشتباهات داوری هم وجود دارد ولی ما باید در بازی‌های بعد نتایج بهتری بگیریم و نباید اجازه بدهیم که اختلاف‌مان با صدر جدول بیشتر شود.


وی در خصوص حضور مهدی قائدی در این بازی و تعریف رسانه‌ها از این بازیکن می‌گوید: مهدی بازیکنی است که حتی توانایی‌هایش بیشتر از این است ولی ما باید از او مراقبت کنیم. او نباید از حال و هوای پیشرفت در فوتبال خارج شود و باید روی مسائل فنی و تمرینات تمرکز کند. مهدی جوان ترین بازیکن تاریخ استقلال در لیگ برتر است.


فریبا در پایان می‌گوید: ما در بازی‌های بعد باید 5 امتیازی که از دست دادیم را جبران کنیم، البته استقلال از لحاظ فنی نسبت به بازی قبل نمایش بهتری داشت و امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم به برد برسیم.

دیدگاه‌ها