کد خبر : 1452067 | 14 مرداد 1396 ساعت 14:21 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان همیشه سپاهان است؛

مردامند: ما اصفهانی‌ها در حق خودمان ظلم می‌کنیم

مدافع تیم پدیده که با عملکرد خوب خود در تیم هفته نیز قرار گرفته، می گوید که پس از گلی که به سپاهان زده خاطرات چند ساله در این تیم پیش چشمش آمده است.

حسین مرادمند مدافع تیم پدیده در مورد پیروزی پر گل برابر سپاهان به "ورزش سه" گفت:  بازی خوب و تماشاگرپسندی بود و لطف خدا بود که توانستیم بازی را با نتیجه ی خوب ببریم. همین و دیگر چیز خاصی نیست.


مدافع سابق سپاهان که پیش از بازی هم در مصاحبه ی خود گفته بود که باز هم گلزنی می کند و شادی نمی کند، در مورد دومین گل خود طی دو فصل اخیر به این تیم عنوان کرد: واقعا زمانی که گل را زدم خاطرات چندین و چند ساله حضور در اصفهان جلوی چشم هایم آمد. من از 10،12 سالگی در سپاهان بودم و به این تیم دین دارم ولی فوتبال حرفه ای است  و من الان در پدیده حضور دارم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام می دهم.

 

1233202


مرادمند در پاسخ به اینکه بعد از گلی که به ثمر رساند بیشتر از سال گذشته احساساتی شده بود و اینکه آیا دلیل این موضوع انتظار باشگاه سپاهان برای از دست ندادن او بوده است یا خیر، می گوید: خوب همیشه از باشگاهی که دوست دارم، انتظار داشتم ولی آدم باید شرایط خودش را هم ببیند. فکر می کنم ما اصفهانی‌ها همیشه در حق خودمان ظلم می کنیم و غریب پسندیم. نه من، خیلی از بازیکنان سپاهان هم شرایط من را تجربه کرده اند، اما الان دیگر گذشته؛ شاید انتظارات من از مسئولان باشگاه بالا بوده و شاید یک مقدار آنها به من کم لطفی کردند. شاید اگر زمانی که سپاهان را ترک کردم، پشت من بودند، می توانستم 3،4 سال جلوتر بیافتم. حالا هم قسمت همین بوده و برای من گذشته ها گذشته است و شاید اینگونه بیشتر به صلاح من بوده است.


مدافع تیم پدیده در خصوص ارزیابی خود از شرایط تیم سپاهان ادامه داد: سپاهان همیشه سپاهان است؛ این بازی خوب ما بود که این نتیجه را رقم زد وگرنه تیم سپاهان شخصیت دارد و فقط نیاز به زمان دارد که به هماهنگی و موفقیت برسد. من هم آرزوی موفقیت می کنم برای این تیم.

 

1233408


مرادمند در مورد نتایج کسب شده توسط تیم پدیده و انسجامی که این تیم طی دو هفته ی گذشته نشان داده، افزود: ما در بازی اول هم می توانستیم پیروز باشیم. ما به زمان احتیاج داریم و تلاش و همت بچه ها می تواند این زمان را کمتر کند. امیدوارم در بازی های بعدی همین روند را ادامه دهیم و امیدوارم در پایان سال اتفاقات خوبی برایمان رقم خورده باشد و همگی خوشحال باشیم.


مدافع تیم پدیده در ادامه با تشکر از هواداران پدیده، گفت: تشکر می کنم از هواداران مشهدی که همیشه در کنار ما بودند 90 دقیقه در بازی دیروز ما را تشویق کردند؛ دست تک تک آنها را می بوسم.

 

1233409


مدافع سابق سپاهان در خصوص تشویق هواداران سپاهان در پایان بازی و با توجه به اینکه 4 گل نیز از حریف دریافت کرده بودند، بیان کرد: هواداران سپاهان فوق العاده هستند؛ هوادار واقعی کسی است که در باخت و برد پشت تیم باشد و این طبیعت فوتبال است. خیلی از هواداران را می شناسم که با هزینه ی شخصی به مشهد برای حمایت از تیم آمده بودند.


مرادمند موفق شد روز گذشته با زدن گل در دقیقه ی 1 به سپاهان، رکورد امین قاسمی نژاد را که سریعترین گل لیگ هفدهم را هفته ی گذشته به ثمر رسانده بود، بهبود بخشد؛ این بازیکن در خصوص این گل و شوخی با هم تیمی خود می گوید: در این مورد با هم شوخی می کنیم. امین پسر خیلی خوبی است و من به او می گویم که پیرمرد رکوردت را شکستم و امین هم به من پیرمرد جوان می گوید (باخنده).

دیدگاه‌ها