کد خبر : 1452076 | 14 مرداد 1396 ساعت 14:39 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

ریسک شمالی‌ها جواب نداد

شش تغییر سپیدرودی‌ها برای شکست دوم

شمالی ها در دومین دیدار خود به دومین شکست لیگ برتری دست پیدا کردند، نکته عجیب این بازی در ترکیب این تیم و تغییرات فراوانی بود که علی نظرمحمدی در تیم ایجاد کرده بود.

یه گزارش "ورزش سه"، سپیدرودی ها در دومین دیدار خود در لیگ هفدهم نتوانستند به نتیجه ای بهتر از شکست دو بر یک دست پیدا کنند، آنها که دو سال اخیر در ورزشگاه خودشان به شکستی نرسیده بودند در این بازی رکورد خود را نیز شکسته شده دیدند و در دیداری که می توانستند چشم به سه امتیاز آن داشته باشند با شکست به کار خود پایان دادند. 

 

نکته جالب و البته عجیب سپیدرودی ها در این بازی تغییرات فراوانی بود که در ترکیب اولیه این تیم به وجود آمده بود، آنها که در دیدار ابتدایی در تهران قافیه را به نفت باخته بودند در دومین بازی با تغییراتی فراتر از آنچه به ذهن هواداران این تیم می گذشت پا به میدان گذاشتند. 

 

1233415

 

علی نظرمحمدی در دومین بازی تیمش را با شش تغییر به میدان فرستاد و در حالی که نیمکت نشینی احمد آهی (با توجه به اشتباهات در بازی اول) طبیعی به نظر می رسید، محمدرضا الماسخاله، حسین کعبی، حسین ابراهیمی، توحید غلامی و محمد لطفی را نیز روی نیمکت نشاند که در این میان نیمکت نشینی حسین کعبی (با توجه به بازی خوبش در دیدار اول) بسیار عجیب به نظر می رسید. البته ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که در رابطه با میزان سلامتی این بازیکنان خبری در دست نیست و مشخص نیست تمام این بازیکنان در صحت و سلامت به سر می برند و یا به دلیل مصدومیت دیدار دوم تیم شان را از دست دادند. 

 

البته قطعا نظرمحمدی و تیم فنی اش دلیل قانع کننده ای برای این تعداد تغییرات خواهند داشت اما پیش از آغاز بازی و با دیدن ترکیب شمالی ها کاملا مشخص بود این تیم کار سختی برای هماهنگی در این دیدار خواهد داشت و تقریبا این اتفاق با توجه به بازی نه چندان دلپذیر سپیدرودی ها خود را کاملا نشان داد. 

 

البته شمالی ها با وجود قدمت فراوان خود، یکی از تیم های نوپای لیگ برتری  به حساب می آیند و با توجه به شرایطی که این تیم داراست باقی ماندن آنها در لیگ برتر می تواند نکته ارزشمند و مهمی باشد، طبیعی است که هواداران این تیم نیز فرصت کافی را برای رسیدن به موفقیت به تیم مورد علاقه خود خواهند داد و باید دید علی نظر و شاگردانش در ادامه به امتیازات مورد نظرشان خواهند رسید و رشت را تبدیل به جهنمی برای حریفان خواهند کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها