کد خبر : 1452079 | 14 مرداد 1396 ساعت 13:55 | 369.4K بازدید | 3 دیدگاه

سه ستاره در یک قدمی بارسلونا

ضدحمله 222میلیون یورویی بارسا به بازار (عکس)

هر دو نشریه ورزشی پرتیراژ چاپ بارسلونا امروز خبر از توافق بلوگرانا با سه بازیکن و پاسخ مثبت آنها برای پوشیدن پیراهن آبی اناری دادند.

 ضدحمله 222میلیون یورویی بارسا به بازار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و با رونمایی از نیمار در پاریس، رسما دوران پس از نیمار در بارسلونا شروع شد.

دو هفته پیش کسی تصور نمی کرد که بارسلونا فصل جدید را بدون نیمار آغاز کند؛ اما زلزله پاریسی ها در نهایت آثار مخرب خود را روی بارسا گذاشت و فوق ستاره برزیلی را پس از 4 سال از این تیم جدا کرد. آبی اناری ها حالا صاحب 222 میلیون یورو حاصل از فروش نیمار شده اند ولی همواره در میان کارشناسان و هواداران بارسا این بیم وجود داشته که آیا استفاده ای درست از این پول کلان خواهد شد یا خیر؟

 

 

 

1233421

 

 

 

سال 2000 مدیر وقت بارسلونا خوان گاسپارت، با 62 میلیون یورو حاصل از فروش فیگو به رئال، اقدام به خرید سه بازیکن به نام های پتی، اوورمارس و جرارد لوپز کرد که هیچکدام به کار بارسا نیامدند و این تیم 4 سال بدون جام را سپری کرد اما احتمالا امسال اوضاع به گونه ای متفاوت رقم خواهد خورد.

 

 

 

1233419

 

 

1233420

 

 

طبق ادعای اسپورت و موندودپورتیوو، بارسلونا برای جذب کوتینیو، عثمان دمبله و اینیگو مارتینس گام های بسیار بلندی برداشته و موافقت هر سه بازیکن را نیز گرفته است. حالا تنها مذاکره با باشگاه ها باقی مانده که البته سخت ترین قسمت کار است.

 

 

1233146

 

 

اینیگو مارتینس

مدافع تیم سوسیداد که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی اسپانیا را هم در کارنامه دارد، با درخواست فوری ارنستو والورده(سرمربی جدید بارسا) پای میز مذاکره با بارسلونا نشست. والورده سال گذشته نیز مارتینس را برای بیلبائو می خواست اما باشگاه سوسیداد مانع این انتقال شد. بارسلونا پاسخ مثبت این بازیکن را گرفته ولی در تماس با باشگاه سوسیداد دریافت که برای جذب مارتینس فقط و فقط باید 32 میلیون یورو رقم فسخ قراردادش را بپردازد و سوسیداد حاضر به مذاکره نخواهد شد. به نظر نمی رسد بارسا مشکلی برای پرداخت این مبلغ داشته باشد و مارتینس را از حالا باید بارسایی دانست.

 

 

1210577

 

 

کوتینیو

از سه ماه پیش، بحث پیوستن کوتینیو به بارسا در میان بود ولی هدف اول بارسا درخط میانی، جذب وراتی از پی اس جی بود. ستاره ایتالیایی در مقطعی بسیار نزدیک به بارسا شده بود ولی با فشار مدیران پی اس جی و سپس تغییر ناگهانی مدیر برنامه های وراتی، او از بارسا دور و دور تر شد. در مقابل پی اس جی با جذب نیمار انتقام سختی از بارسلونا گرفت.

مدیران بارسا پس از ناامیدی از جذب وراتی به سراغ کوتینیو رفتند. ستاره برزیلی لیورپول خود بارها از علاقه اش به بارسا سخن گفته و هفته گذشته ایجنت او در مذاکره با تیم اعزامی بارسا به لندن، پیش قراردادی با بارسلونا امضا کرد.

باشگاه لیورپول و کلوپ در عوض بارها از غیرقابل ترانسفر بودن کوتینیو حرف زده اند ولی غیبت این ستاره برزیلی در بازی مقابل اتلتیکو در ائودی کاپ و نیز بازی دوستانه امروز برابر بیلبائو باعث شده تا شایعات در مورد جدایی اش قوت بگیرند. بارسلونا که یک بار پیشنهادی 72 میلیون یورویی برای کوتینیو داد و بلافاصله هم با پاسخ منفی لیورپول روبرو شد حالا منتظر پاسخی جدید از سوی باشگاه انگلیسی است. به نظر می رسد کوتینیو با رقمی معادل 100 میلیون یورو راهی بارسا شود.

 

 

1208390

 

 

عثمان دمبله

عثمان 20 ساله که سال گذشته نیز مورد توجه بارسا قرار داشت ولی به دلیل حضور مثلث MSN ترجیح داد از رن راهی دورتموند شود، در ابتدای تابستان سخت مورد توجه بارسا قرار داشت ولی مدیر ورزشی دورتموند باشگاه اسپانیایی را تهدید به شکایت کرد تا به طور موقت پرونده دمبله مختومه شود ولی حالا و با جدایی نیمار از بارسا، یک جای خالی بزرگ برای دمبله ایجاد شده است.

ستاره فرانسوی 20 ساله شاید در حد و اندازه های نیمار نباشد ولی سبک بازی او شباهت های زیادی به فوق ستاره برزیلی دارد. دمبله روز گذشته نیز در یک مصاحبه از علاقه اش برای بارسا سخن گفت و حالا باید منتظر مذاکرات بارسلونا و دورتموند نشست. طبق ادعای رسانه های بارسلونا، باشگاه دورتموند با رقمی بین 90 تا 100 میلیون یورو حاضر به فروش دمبله خواهد شد.

در حال حاضر تنها تردید کادر فنی بارسا برای جذب دمبله، آمار گلزنی پایین او در مقایسه با نیمار و عدم دقتش در مقابل دروازه است ولی با همه این اوصاف جذب او مقدم تر از دیبالا و کیلیان امباپه به نظر می رسد.

 

دیدگاه‌ها