کد خبر : 1452288 | 15 مرداد 1396 ساعت 13:53 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

پنجعلی طرفدار زوج شجاع و سیدجلال

محمد پنجعلی گفت: « با بازگشت سید جلال و شکل گیری زوج او و شجاع خلیل زاده پرسپولیس قدرتمندتر خواهد شد.»

پنجعلی طرفدار زوج شجاع و سیدجلال

به گزارش "ورزش سه"، محمد پنجعلی کاپیتان سابق پرسپولیس درباره شرایط این تیم در فصل جدید رقابت های لیگ برتر گفت: « همه چیز برای ما( پرسپولیسی ها) خوب است چون حال تیممان خوب است.»


او درباره دو هفته ابتدایی لیگ برتر گفت:« البته الان شروع فصل است و تیم ها هنوز در حال و هوای بدنسازی هستند اما به مرور بدن ها جا می افتد و ما شاهد بازی های بهتری هم خواهیم بود.»


او درباره بازی پرسپولیس برابر تراکتورسازی هم گفت: « در تبریز همیشه بازی سخت است. این تیم هواداران پرشوری دارد که کار را برای همه تیم ها سخت می کند. به نظرم پرسپولیس به خوبی توانست از این بازی سخت سه امتیاز بگیرد. از نظر من تراکتورسازی هم تیم بسیار خوبی است و بهتر از این هم خواهد شد چرا که سرمربی بزرگی مثل یحیی گل محمدی دارد.»


محمدپنجعلی درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در فصل جدید با حضور شجاع خلیل زاده در قلب خط دفاعی گفت: «  عملکرد خط دفاعی به نظرم خیلی خوب بوده است. من قبلا هم بازی های زیادی از شجاع خلیل زاده دیده بودم و همیشه می دانستم او مهره مناسبی برای پرسپولیس است. پرسپولیس امسال با این خط دفاع مشکل زیادی ندارد . ما سال قبل مجبور بودیم از بازیکنانی استفاده کنیم که تخصصشان بازی در دفاع وسط نبود اما امسال با اضافه شدن سیدجلال(حسینی) خط دفاع پرقدرتی خواهیم داشت.»


او دررابطه با اشتباه شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور که منجر به گل خوردن پرسپولیس شد هم گفت: « این اشتباه ها در فوتبال طبیعی است و برای همه پیش می آید. حالا چون شجاع خلیل زاده در خط دفاع است این اشتباه خیلی به چشم می آید اما عملکرد خط دفاعی پرسپولیس را واقعا خوب می دانم.»


پنجعلی در پاسخ به این موضوع که به مدافعان پرسپولیس در فصل قبل این ایراد گرفته می شد که کم گل می زنند افزود:« ببینید شرایط بازی های فرق می کند. پرسپولیس تیمی است که یازده نفره حمله و یازده نفره دفاع می کند. فصل گذشته مدافعان ما گل های مهم و سه امتیازی زدند امسال هم که در بازی اول شجاع خلیل زاده یک گل مهم برای پرسپولیس به ثمر رساند.»


کاپیتان سابق تیم ملی درباره بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان گفت:« بازی در لیگ قهرمانان آسیا واقعا سخت است اما پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد و امیدوارم این تیم را در فینال لیگ قهرمانان آسیا ببینیم.»

دیدگاه‌ها