کد خبر : 1452381 | 15 مرداد 1396 ساعت 20:30 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی قاطع ایران در مسابقات فرنگی جوانان جهان

سومین طلای فرنگی با کاویانی قدرتمند

امیر کاویانی نژاد جوان اهل اندیمشک سومین طلای مسابقات جهانی را برای ایران به ارمغان آورد.

سومین طلای فرنگی با کاویانی قدرتمند

به گزارش "ورزش سه"،  کاویانی نژاد کشتی گیر خوب ما که با برد 3-2 برابر کشتی گیر تیم ملی روسیه به فینال رسیده بود در حالی فینالیست وزن 66 کیلو گرم شد که حریف او مالخاز آمویان یکی از نفرات خوب کشتی فرنگی جوانان جهان بوده است .آمویان در صبح مسابقات خوب کار کرد.


کاویانی نژاد این کشتی بسیار سخت را در حالی آغاز کرد که حریف ، با ترس از امیر وارد تشک شده بود ، امیر به خاطر فعالیت بیشتر، یک امتیاز گرفت اما چند ثانیه مانده به پایان وقت اول ، حریف نتیجه را 1-1 کرد .
ایران که در مسابقات کشتی فرنگی، قهرمانی خود را قطعی کرده بود، با قهرمانی این 2 مرد فینالیست ، میتواند قهرمانی جذاب تری داشته باشد، در دقیقه 4 وثانیه 20  امیر خاک شد و2 امتیاز از دست داد . حریف ارمنی به خاطر کم کاری ونقض مکرر قانون وفرار از تشک 2 امتیاز فنی از دست داد تا کشتی بین 2 نفر با برتری امیر تمام شود، امیر کاویانی که توان گرفتن امتیازات بیشتری داشت باز هم حمله کرد اما با فرار های مالخاز آمویان خسته وناتوان مواجه شد وسر انجام با برد کاویانی ایران سومین طلای خود را در مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان گرفت تا هم قهرمانی قاطع تری داشته باشد وهم جبران کم کاری آزادکاران را در دریافت مدال کرده باشد .

دیدگاه‌ها