کد خبر : 1452531 | 16 مرداد 1396 ساعت 18:21 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی جمعه قرمز می‌پوشد؟

یحیی گل محمدی سرمربی تیم تراکتورسازی روز جمعه باید در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم استقلال تهران برود.

گل‌محمدی جمعه قرمز می‌پوشد؟

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس است که توانسته خود را به عنوان یکی از مربیان مطرح کشور معرفی کند. گل محمدی که تنها نیم فصل هدایت قرمزپوشان تهرانی را بر عهده داشت، در ماجراجویی بعدی خود به نفت تهران پیوست و با این تیم عنوان قهرمانی جام حذفی را هم به دست آورد. ذوب آهن و اکسین تیم های بعدی این مربی جوان بودند که کسب دو عنوان قهرمانی در جام حذفی همراه با ذوب آهن افتخارات دیگر ملی پوش سابق ایران بود.


حالا اما این مربی با یکی از چالشی ترین تجربیات خود مواجه شده و هدایت تیمی را بر عهده گرفته که هواداران پرشماری پیگیر نتایج این تیم هستند. تراکتورسازی در دو بازی ابتدایی خود برابر استقلال خوزستان و پرسپولیس قرار گرفته و با دو شکست به کار خود پایان داده.


البته دیدارهای حساس گل‌محمدی همچنان ادامه دارد و این مربی باید روز جمعه در ورزشگاه آزادی که با اتمسفر حاکم بر آن غریبه هم نیست، مقابل آبی پوشان پایتخت قرار گیرد که آنها هم شرایط مشابهی با تراکتورسازی دارند و با کسب تنها یک امتیاز از دو دیدار قبلی به کسب امتیازات کامل این دیدار خانگی می اندیشند.


فصل گذشته و زمانی که یحیی گل محمدی هدایت تیم اکسین البرز را بر عهده داشت در یکی از دیدارهای حساس هفته های پایانی در مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفت که هدایت آن را مهدی پاشازاده بازیکن سابق استقلال بر عهده داشت؛ گل‌محمدی در آن دیدار تیمش را در شرایطی با لباس قرمز راهی میدان کرد، که پیراهن اول اکسینی ها در اکثر دیدارها زردرنگ بود.


حضور یحیی در ورزشگاه آزادی به صورت ناخودآگاه و بدون هیچ پیش زمینه‌ای می تواند تقابل یک پرسپولیسی در مقابل رقیب دیرینه ی این تیم یعنی استقلال باشد و باید ببینیم سرمربی و بازیکن سابق پرسپولیس در دیدار حساس برابر استقلال تهران نشانه هایی از پرسپولیسی بودن خود را در ورزشگاه آزادی که اینبار آبی پوش خواهد بود، به نمایش خواهد گذاشت یا سعی می کند رفتاری در پیش بگیرد که برای او و تیمش در دیداری که معمولا با حاشیه همراه است، تنش خاصی ایجاد نکند.

دیدگاه‌ها