کد خبر : 1452649 | 17 مرداد 1396 ساعت 11:35 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی رئال مادرید - منچستریونایتد

دو تیم رئال مادرید و منچستریونایتد، امشب در دیدار سوپرکاپ اروپا در اسکوپیه مقدونیه مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیش بازی رئال مادرید - منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، این دومین تقابل دو تیم در تابستان است و دیدار پیشین آنها که در تور پیش فصل دو تیم در کالیفرنیا برگزار شد، با نتیجه 1-1 به پایان رسید و یونایتد در ضربات پنالتی موفق شد 2-1 حریف خود را شکست دهد.

 

1233871

 

 

رئال در پیش فصل از آمادگی خوبی برخوردار نبود و تنها 1 پیروزی در 4 بازی خود کسب کرد که مقابل ستارگان لیگ آمریکا بود و در دیگر دیدارها مقابل سیتی و بارسلونا متحمل شکست شد.

 

یونایتد اما تور پیش فصل بهتری را پشت سر گذاشت و از 7 بازی خود، 6 پیروزی کسب کرد و تنها مقابل بارسلونا و با درخشش نیمار شکست خورد. حال دو تیم اولین بازی رسمی فصل شان را برگزار خواهند کرد و هر دو انگیزه زیادی برای کسب جام دارند.

 

رئال مادرید

 

زیدان اخیرا کریستیانو رونالدو را در تمرینات تیم خود می‌بیند و باشگاه در تمام مدتی که تور پیش فصل برگزار می‌شد، به رونالدو استراحت داده است. او در فهرست رئال برای این بازی قرار گرفته و احتمالا مقابل تیم سابقش به میدان خواهد رفت.

 

گرت بیل که مورینیو در مصاحبه اخیرش به جذب او علاقه نشان داده، آماده بازی کردن است و احتمالا امشب در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت. با این حال او تنها گزینه رئال نیست و لوکاس واسکز نیز بازیکن دیگری است که زیدان در آن پست در اختیار دارد. به جز بیل، انتظار می‌رود از ترکیبی که در فینال چمپیونزلیگ مقابل یوونتوس به میدان رفته بود، در این دیدار نیز استفاده شود و زیدان از سیستم 3-3-4 بهره ببرد.

 

1233873

 

 

منچستریونایتد

 

یونایتد بدون حضور 4 مدافع خود یعنی بایلی، فیل جونز، لوک شاو و مارکوس روخو خود را برای این دیدار آماده می‌کند و این در حالیست که اشلی یانگ نیز همچنان مصدوم است و برای این بازی آماده نخواهد بود.

 

روملو لوکاکو، نمانیا ماتیچ و ویکتور لیندلوف، خریدهای تابستانی یونایتد احتمالا اولین بازی رسمی شان را برای شیاطین سرخ مقابل رئال مادرید انجام خواهند داد و انتظار می‌رود مورینیو از سیستم 3-3-4 استفاده کند. آقای خاص پیشتر سیستم 3 دفاعه را در تیمش محک زده ولی با توجه به قدرت خط حمله رئال مادرید، استفاده از این سیستم مقابل قهرمان اروپا ممکن است آنطور که باید پیش نرود. خط میانی احتمالا متشکل از ماتیچ، پوگبا و هررا خواهد بود و در خط حمله، میخیتاریان، لوکاکو و مارسیال به میدان خواهند رفت.

 

 

1233872

 

 

آمار کلیدی

 

پس از بازی امشب، مورینیو به اولین مربی تبدیل خواهد شد که با سه تیم متفاوت موفق شده در سوپرکاپ اروپا شرکت کند. او پیش از این، چلسی و پورتو را به این جام رسانده بود.

 

7 قهرمانی از 8 قهرمانی اخیر سوپرکاپ اروپا به تیم های لالیگایی رسیده است.

 

رئال مادرید 3 بار قهرمان سوپرکاپ اروپا شده و تنها بارسلونا و آث میلان با 5 قهرمانی بالاتر از آن هستند.

 

رئال 5 بار نیز نایب قهرمان سوپرکاپ شده است.

 

منچستریونایتد پیش از این تنها 1 قهرمانی سوپرکاپ اروپا را کسب کرده و  2 بار نایب قهرمان شده است.

دیدگاه‌ها