کد خبر : 1453115 | 19 مرداد 1396 ساعت 16:52 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: برای سقوط نخواهیم جنگید

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از صبوری هواداران این تیم ابراز شگفتی کرد.

پورموسوی: برای سقوط نخواهیم جنگید

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر سیاه‌جامگان گفت: 

 

 

فکر نمی کردم هواداران تا این حد صبور باشند

 

ابتدا باید گلایه‌ای از دوستان خودم داشته باشم. سیاست ما از ابتدا برای فولاد جوان‌گرایی بود و با توجه به اینکه مصدومان بسیار زیادی در ابتدای فصل دادیم توفیق اجباری شد تا از بازیکنان زیر 21 سال خود استفاده کنیم. در بازی قبل 5 بازیکن زیر 21 سال ما در مقابل نفت بازی کردند و بسیار خوب و فراتر از انتظار ظاهر شدند. دوستان اما با شکست مقابل پرسپولیس و تساوی مقابل نفت عقب‌نشینی کردند و نتایج ما را زیر سوال بردند در حالی که این تیم بسیار جوان است و من به آینده این جوانان امیدوارم. انتظار دارم فردا بازی خوبی ارائه بدهیم و با دست پر به اهواز برگردیم. فکر نمی‌کردم هواداران ما تا این حد صبور باشند. آنها دیدند که تیم ما جوان است.

 


برای سقوط نخواهیم جنگید

 

در انتخاب جوانان تیمم دقت کردم. ارتباط خوبی با آکادمی فولاد داریم و امیدوارم به اهداف خود برسیم. از دهه 70 چندین سال در آکادمی فولاد کار کرده‌ام و بازیکنان بزرگی را همچون عادل کلاه‌کج، ایمان مبعلی، بداوی و غیره به تیم اصلی فولاد معرفی کردم و مطمئن هستم با این جوانان نتایج خوبی خواهیم گرفت و برای سقوط نخواهیم جنگید.

 


تعامل خوبی با باشگاه داریم


از روز اول هیچ قول و قراری نداشتیم. من برنامه دادم و قراردادی 2 ساله بستم و برنامه من توسط باشگاه پذیرفته شد. امیدوارم بتوانیم فولادی بسازیم که هواداران این تیم را خوشحال کنند هوادارانی که همواره و همیشه از ما حمایت کردند. من در هر روزی که احساس کنم برای باشگاه مفید نخواهم بود از مدیرعامل عذرخواهی خواهم کرد اما در حال حاضر تعامل خوبی را با مدیریت باشگاه داریم.

 


عنصر تجربه مهم است


حضور بادامکی در سیاه‌جامگان و ایمان مبعلی در فولاد فکر کنم مهره خوبی برای تیم‌های کم‌تجربه باشد چرا که بازیکنان جوان تحت مدیریت این بازیکنان در تیم می‌توانند عملکرد بهتری را ارائه دهند.

 


طلب ١٢٦ درصدی از استقلال خوزستان


من از استقلال خوزستان 126 درصد طلب‌ کارم 26 درصد بابت سالی که قهرمان شدیم و 100 درصد بابت فصل گذشته؛ البته امسال وضع این تیم بهتر شده و انشاءالله طلب ما را بدهند.

دیدگاه‌ها