کد خبر : 1453134 | 19 مرداد 1396 ساعت 19:05 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

سومین باخت پیاپی سپیدرود

گسترش 1 - سپیدرود 0؛ محبوب برانکو به داد لوکا رسید

دیدار دو تیم بدون امتیاز لیگ برتر در نهایت با پیروزی گسترش فولادی ها به پایان رسید تا این تیم به اولین سه امتیاز خود در لیگ هفدهم دست پیدا کند.

گسترش 1 - سپیدرود 0؛ محبوب برانکو به داد لوکا رسید

به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم های سپیدرود و گسترش فولاد در حالی آغاز شد که دو تیم در دو بازی ابتدایی موفق به کسب امتیاز نشده بودند و سه امتیاز این بازی برای شان اهمیت ویژه ای داشت، علیرغم موقعیت هایی که  سپیدرودی ها در این بازی داشتند در نهایت گسترش فولاد موفق شد اولین برد خود را به دست بیاورد.

 

 

هفته سوم لیگ برتر؛ تاریخ: 96/05/19؛ ساعت 18:15
استادیوم: بنیان دیزل تبریز
داور: حسن اکرمی                            کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، میریعقوب حجتی 

کارت زرد:
سیدهادی موسوی (13) از سپیدرود رشت

 

 

 

گسترش فولاد تبریز:

 

فرناندو دخسوس، دراگان زاکویچ، میلاد شیخ فخرالدینی، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده روح، یوسف سیدی(76 علیرضا چراغعلی)، کاخا، آندرانیک تیموریان، علیرضا نقی زاده، علیرضا ارجمندیان(63 پیمان بابایی)و  رضا خالقی فر
سرمربی: لوکا بوناچیچ

 


سپیدرود رشت:

 

 

ایمان صادقی، سید هادی موسوی، توحید غلامی، میثم فردوسی، سید احمد آهی، حسین کعبی، مهرداد جماعتی، میعاد یزدانی(74 غلامرضا رضایی)، عماد میرجوان(64 سیدمحمد میری)، محمد نزهتی(67 محمد لطفی) و حسین ابراهیمی
سرمربی: علی نظرمحمدی

 

 

 

شرح بازی:
گسترش فولاد با گلزنی در وقت های اضافه پایان بازی موفق شد اولین امتیازات خود را در لیگ هفدهم به دست بیاورد.
بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و سپیدرود رشت در حالی آغاز شد که هر دو تیم نیاز به سه امتیاز این دیدار داشتند، بازی با حملات گیلک ها آغاز شد و آنها خیلی زود توانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف به وجود بیاورند اما نتوانستند از آن استفاده ببرند. آنها تا میانه های نیمه اول چند بار تا مرز فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند اما در نهایت موفق به این کار نشدند تا تیم میزبان نیز اندکی تغییر وضعیت دهد و سعی در به خطر انداختن دروازه سپیدرودی ها کند. 
در دقایق میانی نیمه اول گسترشی ها یکی دو بار سعی در تهدید دروازه حریف کردند اما آنها نیز نتوانستند از سد مدافعان تیم مهمان عبور کنند تا یک بار دیگر سرخ پوشان پیش بیایند و تلاش خود را برای باز کردن دروازه حریف بکنند، آنها اتفاقا در این راه توانستند موقعیت های فوق العاده ای نیز به دست بیاورند اما با بی دقتی بازیکنان خود، این موقعیت ها را  از دست دادند تا در نهایت، با ادامه ناکامی های خود نیمه اول را به پایان برسانند. 
اما در نیمه دوم بازی را با آرامش بیشتری آغاز کردند و کمتر هجومی به سوی دروازه حریف داشتند ، آرامش دو تیم در بازی آنقدر زیاد بود که بازی تا میانه های نیمه دوم به صورت کسل کننده ای پیش می رفت اما هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک می شدیم دو تیم سعی در باز کردن دروازه یکدیگر داشتند، تلاشی که سپیدرودی ها بیشتر از خود نشان می دادند و چند بار سعی در باز کردن دروازه حریف خود داشتند اما در مقابل این تیم میزبان بود که در نهایت توانست در دومین دقیقه وقت های تلف شده پایان بازی گل برتری را به ثمر برساند و اولین سه امتیاز خود را به دست بیاورد و در طرف مقابل سپیدرودی ها همچنان بدون امتیاز در قعر جدول باقی بمانند.

 

 

 

شرح گل:
گسترش فولاد 1 سپیدرود 0(3+90، رضا خالقی فر): یکی از آخرین موقعیت های بازی یک گل زیبا برای سپیدرودی ها به همراه داشت، پرتاب بلند او با فعل و انفعالاتی به حاج محمدی رسید تا او نیز با استپ سینه ای دیدنی خالقی فر را صاحب توپ کند و ضربه به موقع او تنها گل بازی را به ثمر برساند.

 

 

بهترین بازیکن:
فرناندو ده خسوس و رضا خالقی فر را می توان بهترین بازیکنان این دیدار دانست، ده خسوس توانست حملات فراوانی از تیم حریف را خنثی کند و در طرف مقابل خالقی فر نیز تنها گل بازی را به ثمر رساند تا اولین سه امتیاز تبریزی ها در لیگ هفدهم به دست بیاید.

 

 

اتفاق ویژه:
شاگردان نظرمحمدی کماکان نتوانستند طعم کسب امتیاز در لیگ برتر را بچشند، تیم تازه صعود کرده سپیدرود از سومین بازی خود نیز نتوانست امتیازی به دست بیاورد، آنها که در دو بار خارج و یک بار داخل خانه به میدان رفتند تاکنون نتوانستند امتیازی در لیگ برتر را به دست بیاورند.

 

 

 

دقایق حساس:
دقیقه 5 – اولین موقعیت خطرناک این بازی توسط سپیدرودی ها ایجاد شد و ارسال بازیکنان این تیم از کناره راست زمین با ضربه سر میرجوان تیر دروازه گسترشی ها را به لرزه درآورد. 
دقیقه 8 – ارسال دیگری از سرخ پوشان از روی نکته کرنر با واکنش ده خسوس از روی سر مهاجمان سپیدرودی ها جمع شد.

دقیقه 21 – ضربه ایستگاهی سپیدرودی ها در موقعیتی ایده آل نصیب آنها شد اما شوت نزهتی از بالای دروازه گسترش بیرون رفت. 
دقیقه 23 – میعاد یزدانی در این دقیقه بهترین موقعیت بازی را به دست آورد اما با بی دقتی نتوانست از فرصت فوق العاده به دست آمده استفاده کند. 
دقیقه 25 – ارسال دیگری با واکنش ده خسوس موقعیت گلزنی را از روی دروازه گسترش دور کرد.

دقیقه 30 - پاس زیبای مهرداد جماعتی با شوت نزهتی همراه بود که با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 60 – تنها موقعیت نیمه دوم تا دقیقه شصتم، در این لحظه اتفاق افتاد و ارسال گسترشی ها با ضربه مهاجم این تیم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 70 – حرکت زنده روح با شوت خطرناک او ادامه یافت اما این توپ راهی به دروازه ایمان صادقی نیافت.
دقیقه 73 – ارسال لطفی از جناح چپ روی دروازه گسترش با واکنش ده خسوس مهار شد. 
دقیقه 75 – پاسکاری خوب سپیدرودی ها موقعیت خوبی برای این تیم در محوطه جریمه حریف به وجود آورد اما میری با بی دقتی ضربه آرامی را به توپ می زند تا این فرصت ایده آل نیز از دست برود.

دقیقه 84 – حرکت میثم فردوسی با شوت او ادامه یافت اما ده خسوس با شیرجه ای به موقع این توپ را راهی کرنر کرد. 
دقیقه 88 – یکی از آخرین موقعیت های این بازی نصیب گسترش فولاد و خالقی فر شد اما خروج به موقع صادقی و ضربه سر شیرجه ای او باعث شد تا این توپ دفع شود. 
دقیقه 89 – شوت محکم و زیبای ابراهیمی از زاویه بسته دروازه گسترشی ها تهدید کرد اما باز هم ده خسوس مقابل این توپ ایستادگی کرد. 
دقیقه 2+90 – کرنر گسترشی ها موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف به وجود آورد اما این توپ راهی به دروازه سپیدرود نداشت.

دیدگاه‌ها