کد خبر : 1453182 | 19 مرداد 1396 ساعت 20:40 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

آندو برنده جدال همبازی‌های 2006 (عکس)

آندرانیک تیموریان کاپیتان گسترش فولاد بازی را از همبازی اش در جام جهانی 2006 برد.

به گزارش "ورزش سه" ، آندرانیک تیموریان و حسین کعبی کاپیتان های دو تیم گسترش فولاد و سپیدرود رشت هردو از نسل بازیکنان تیم ملی در جام جهانی 2006 بودند که در نهایت برنده جدال این دو کاپیتان در بازی امروز آندو بود.


آندرانیک تیموریان و حسین کعبی دو بازیکن جوان و موثر تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 بودند. آندو که در آن مسابقات پدیده فوتبال ایران بود و با نمایش خوبی که داشت توانست راهی لیگ برتر انگلستان شود. حسین کعبی هم با بازیهای خوبی که انجام داد نظر مسئولان تیم الامارات را به خود جلب کرده و به این تیم پیوست. حسین کعبی اما یکی از سرشناس ترین بازیکنان جام جهانی 2006 بود چرا که بازی خطرناک او مقابل لوئیز فیگو در مسابقه ایران و پرتغال یکی از صحنه های عجیب این دوره از مسابقات بود.


آندرانیک تیموریان و حسین کعبی یادگارهای تیم دوست داشتنی جام جهانی 2006 در حالی امروز با بازوبند کاپیتانی گسترش فولاد و سپیدرود مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت آندو برنده این جدال مستقیم بود. 


نکته جالب اینکه هردو بازیکن کاپیتان تیم هایی هستند که تا قبل از این بازی نتایج خوبی در لیگ امسال به دست نیاورده بودند اما تیموریان در دومین تجربه کاپیتانی اش در گسترش فولاد مقابل همبازی قدیمی اش به پیروزی رسید و تا حدی تیمش را از بحران عدم نتیجه گیری بیرون کشید.

عکس: مهرورز احمدی

دیدگاه‌ها