کد خبر : 1453231 | 19 مرداد 1396 ساعت 22:15 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

خادم پور: مشخص نیست کارت من صادر شده یا خیر

ماجرای بازی نکردن مدافع نفت تهران

مدافع جوان نفتی ها که پس از پیوستن قرضی از استقلال به این تیم تاکنون به میدان نرفته است در رابطه با دلایل عدم حضور خود در میدان به صحبت پرداخت.

ماجرای بازی نکردن مدافع نفت تهران

به گزارش "ورزش سه"، پس از بازی تیم های پرسپولیس و نفت تهران، سینا خادم پور، مدافع نفتی ها در رابطه با عدم حضور خود در این دیدار گفت: در هتل هستم و همراهی می کنم و در دقیقه 90 که آقای درخشان ترکیب را می گویند به من گفتند که کارت تو به مشکل خورده است. خودتان را بگذارید جای من، اکنون 3 هفته است که از بازی ها عقب افتادم. خودم هم خیلی ناراحت هستم و گریه بسیاری کردم. الان چرا باید در کار من مشکل بیفتد، یکی می گوید هنوز در سازمان لیگ کارتت صادر نشده و یکی دیگر به من می گوید کارت را صادر کردیم و فرستادیم به هتل.


او ادامه داد: دقیقه آخر برای آماده سازی و اعلام لیست آقای درخشان در رختکن داشتم آماده می شدم که به من گفتند کارتت به مشکل خورده و 3 هفته از رقابت ها دور شدم. حالا به من وعده شنبه را دادند که ان شااله این موضوع حل و فصل شود. اگر شنبه کارم انجام نشود به خدا قسم دیگر همراهی نمی کنم یا برمی گردم تیمم یا یکی از چند پیشنهادم را انتخاب می کنم. 


مدافع جوان نفتی ها ادامه داد: آقا اگر تا این هفته کارم را انجام ندهند دیگر هیچ. به من می گویند سازمان لیگ کارتت را صادر نمی کند و دو هفته است با تیم مشغول تمرین هستم. هفته پیش هم تا پای پرواز به اهواز رفتم بعد به من می گویند کارت بازی نداری. از فرودگاه برگشتم خانه، امروز هم دو روز در هتل بودم و بعد در ورزشگاه به من می گویند سازمان لیگ کارتت را صادر نمی کند و بندی در قراردادت وجود داشته که اجازه صدور کارتم را ندارند. 


خادم پور در پایان گفت: من دیروز تمام کارهای قرضی ام را انجام داده ام و قرار بود امروز کارت بازی ام را بگیرند که مثل اینکه بندی در قراردادم بوده سازمان لیگی ها نپذیرفتند و کارتم را صادر نکرده اند. باشگاه استقلال گفته بود تنها یک فصل من را قرضی می دهد و نفتی ها دو فصل می خواستند، در قرارداد آمده که در صورت مصدومیت باشگاه نفت باید پاسخگو باشد.

دیدگاه‌ها