کد خبر : 1453239 | 19 مرداد 1396 ساعت 22:14 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای کمک به حمید درخشان خداحافظی نکردم

بنگر: امیدوارم طارمی آقای گل شود

محسن بنگر بازیکن باتجربه نفت تهران عقیده دارد بضاعت تیمش در حد قد علم کردن مقابل پرسپولیس نبود.

بنگر: امیدوارم طارمی آقای گل شود

به گزارش "ورزش‌سه"، از میکسدزون ورزشگاه تختی بنگر درباره بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت:  بازی خوبی بود و ما در نیمه اول با پرسپولیس پایاپای بازی کردیم اما وقتی در نیمه دوم گل خوردیم، شیرازه تیم مان از هم پاشید.  آنها بضاعتشان از ما بیشتر بود و به نظر من این جنگ دارا و ندار بود.


بنگر در پاسخ به این سوال که چرا تا این حد مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفته گفت: من در پرسپولیس هرچه داشتم گذاشتم و آنها هم قدر زحمات من را می دانند. 


سوال بعدی خبرنگار ما از بنگر این بود که احساسش از حضور در تیم نفت با این شرایط چیست. او جواب داد: امسال می خواستم خداحافظی کنم اما آقای درخشان احتیاج به کمک داشت و به خاطر ایشان به این تیم آمدم و هرچقدر هم که در توانم باشد به ایشان کمک می کنم. 


بنگر در پاسخ به پرسشی درباره تجربه بازی مقابل مهدی طارمی هم گفت: طارمی بازیکن بزرگ و فوتبالیست خوبی است و انشااله همین روند را ادامه دهد و دوباره آقای گل شود.

 

بنگر درباره هدف تیم نفت در رقابت های لیگ امسال هم گفت: ما آمده بودیم که در لیگ بمانیم. هدف ما سهمیه یا قهرمانی نیست و امتیازاتمان را باید از دیدار با میانه جدولی ها جمع کنیم تا در لیگ بمانیم.  از بازی هایی مثل پرسپولیس هیچ کس نباید انتظاری داشته باشد و ما فقط آمده بودیم که خوب بازی کنیم. 


بنگر در پایان صحبت هایش درباره اینکه آیا با بازی امروز خاطره پارسال و اتفاقات بازی پرسپولیس ـ تراکتور رااز ذهن برده گفت: پارسال می خواستند باخت را بیاندازند گردن من و هم این کار را کردند. تماشاگر هم ساده است و قبول می کند. البته هواداران فهیم تراکتور می دانند آن شکست تقصیر چه کسی بود. در کل من نباید درباره تراکتور صحبت کنم. امیدوارم امسال در لیگ موفق باشیم.

دیدگاه‌ها