کد خبر : 1453243 | 19 مرداد 1396 ساعت 22:27 | 79.7K بازدید | 0 دیدگاه

مسلمان: فرشاد داداش من است

محسن مسلمان هافبک سرخپوشان در پاسخ به این سوال که چرا در دیدار امروز تیمش در نیمه اول با فرشاد احمدزاده جر و بحث کرد، جواب جالبی به زبان آورد.

مسلمان: فرشاد داداش من است

به گزارش "ورزش‌سه"، از میکسدزون ورزشگاه تختی مسلمان درباره درگیری با احمد کامدار و سپس هم تیمی اش فرشاد احمدزاده گفت: کامدار با 2 پا روی پای من آمد و باعث عصبانیتم شد که البته این اتفاق نباید می افتاد. البته فرشاد داداش من است و موضوع بین ما همان جا تمام شد.


مسلمان درباره پیروزی قاطع مقابل نفت هم گفت: ما هنوز به خاطر بازی با الاهلی مشغول بدنسازی هستیم و مهم این است که ببریم خوب و بدش هم اهمیت ندارد. نیمه اول بدن هایمان خسته بود اما در نیمه دوم همه تلاشمان را کردیم و بازی را بردیم، خدا را شکر. ان شاالله این روند را ادامه دهیم و بدون حاشیه پیش برویم.


مسلمان درباره فشار حضور در رقابت های آسیایی هم گفت: با شرایطی که داریم فکر می کنم بتوانیم در 3 جام شرکت کنیم. ان شاالله بازی سیاه جامگان را ببریم و با قدرت به بازی الاهلی برسیم. 


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص مشکلات مالی این تیم و اینکه دریافتی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: ما کاری دیگر به مسائل مالی نداریم و فقط در تمامی دیدارها برای پیروزی به میدان می‌رویم، اگر پولی به ما دادند دمشان گرم و دستشان درد نکند و اگر هم ندادند برای قهرمانی به میدان می‌رویم.

دیدگاه‌ها