کد خبر : 1453248 | 19 مرداد 1396 ساعت 23:27 | 53.7K بازدید | 0 دیدگاه

کامدار: مسلمان عصبانی شد، کمک دستم را لگد کرد!

هافبک نفت تهران از عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس دفاع کرد و به تمجید بازی هم تیمی هایش پرداخت.

کامدار: مسلمان عصبانی شد، کمک دستم را لگد کرد!

به گزارش "ورزش سه"، احمد امیرکامدار هافبک نفت تهران در مورد بازی با پرسپولیس گفت: ما برای این بازی انگیزه های زیادی داشتیم و همه بازیکنان با جان و دل بازی کردند. ما یک نیمه به خوبی مقاومت کردیم ولی پرسپولیسی ها در نیمه دوم نبض بازی را در دست گرفتند و نتیجه بازی را به سود خود رقم زدند.


وی با تمجید بازی هم تیمی هایش تصریح کرد: ما در دو بازی قبلی با همه توان خود بازی کردیم و حالا هم با این باخت چیزی از ارزش های ما کم نشده و بازی های زیادی پیش رو داریم. اما واقعیت این است که نفت مشکلات زیادی دارد و باید آنها را جدی گرفت.   


کامدار در مورد صحنه درگیری اش با محسن مسلمان گفت: 6 – 7 سال است که در لیگ برتر بازی می کنم و هیچگاه دنبال حاشیه نبوده ام. در آن صحنه هم یک تکل زدم که آقای مسلمان بی خود و بی جهت از کوره در رفت و اعتراضی داشتند که صحنه خیلی زود هم جمع شد. البته در آن صحنه وقتی روی زمین افتادم، کمک داور بازی هم دستم را لگد کرد که البته چیز مهمی نبود.


وی در مورد حمایت فرشاد احمدزاده در صحنه برخوردش با مسلمان گفت: فرشاد همشهری من است و ما سالهاست با هم رفاقت داریم. بابت حمایت فرشاد، از او تشکر می کنم.

دیدگاه‌ها