کد خبر : 1453325 | 20 مرداد 1396 ساعت 14:25 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا

موراتا: به قهرمانی رئال حسودیم شد

آلوارو موراتا، مهاجم سابق رئال که به تازگی راهی چلسی شده، از فتح سوپرکاپ اروپا توسط کهکشانی ها خوشحال شده و در عین حال حسادت او نیز برانگیخته شده است.

موراتا: به قهرمانی رئال حسودیم شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه شنبه شب در مقدونیه موفق شد با نتیجه 2-1 بر من یونایتد غلبه کرده و برای چهارمین بار در تاریخش فاتح سوپرکاپ اروپا شود.

کاسمیرو و ایسکو گل های رئال را به ثمر رساندند و چه بسا موراتا هم اگر در رئال می ماند، می توانست در فهرست گلزنان این مسابقه قرار بگیرد.

 

 

1234390

 

 

او در مصاحبه با مارکا گفت:« می توانستم در رئال بمانم. آنجا مثل خانه من است و هم تیمی هایم دوست داشتند بمانم. می توانستم به خواسته آنها پاسخ مثبت بدهم ولی فاکتورهای دیگری برایم مهم بودند. من فوتبالیست جاه طلبی هستم و دوست داشتم فضایی جدید و چالش های متفاوتی را تجربه کنم.

بلافاصله پس از اتمام سوپرکاپ، در گروه واتس آپ رئال این موفقیت را به هم تیمی های سابقم تبریک گفتم. خوشحال بودم و البته اعتراف می کنم که کمی هم به دوستانم حسودی کردم. من همیشه دوست دارم رئال پیروز شود به جز مواقعی که مقابل تیم من قرار می گیرد.»

 

بازگشت به رئال:« هیچ چیز غیرممکن نیست ولی بعید است چنین اتفاقی رخ دهد. چلسی برای جذب من 80 میلیون یورو هزینه کرده و حاضر نمی شود دوباره من را به رئال هدیه بدهد. واضح است که در چنین شرایطی من با رقمی کمتر به رئال بر نمی گردم.»

دیدگاه‌ها