کد خبر : 1453423 | 20 مرداد 1396 ساعت 21:50 | 57.8K بازدید | 0 دیدگاه

صدای شادی آبادان دوباره بلند شد؛

صنعت نفت 2 - پدیده 0؛ برزیلیِ اورجینال!

صنعت نفت با گل‌های آگوستو سزار و شیمبا، دو بازیکن برزیلی خود موفق شد پدیده را در آبادان شکست دهد و به رده چهارم جدول صعود کند.

صنعت نفت 2 - پدیده 0؛ برزیلیِ اورجینال!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فراز کمالوند لیگ را با پیروزی خانگی مقابل استقلال شروع کرده بودند و هفته قبل در دیداری نزدیک از سایپا شکست خوردند اما امشب توانستند دوباره در آبادان جشن شادی بگیرند و با دو گل سزار و پریرا برابر پدیده‌ای که از دو بازی گذشته 4 امتیاز داشت به برتری برسند و با کسب 6 امتیاز رتبه چهارم جدول را از آن خود کنند.



هفته سوم لیگ برتر؛ تاریخ: 96/05/20 ؛ ساعت: 21
استادیوم: تختی آبادان
داور: پیام حیدری؛ کمک‌ها: محمدرضا منصوری، محمد راهی و شاهو اصلانی/ ناظر: رسول فروغی.


صنعت نفت آبادان


ناصر سالاری، علی عبدالله‌زاده، مرتضی اسدی، حسین بغلانی، حسین ساکی، مگنو باتیستا، آگوستو سزار(50- محمدزبیر نیک‌نفس)، کرار جاسم(90- مسلم مجدمی)، محمد شادکام، امید جهانبخش(59- فرید بهزادی‌کریمی) و لوسیانو پریرا.
سرمربی: فراز کمالوند


پدیده مشهد


شهاب گردان، محمدحسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، سید عبدالله حسینی، اکبر ایمانی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی(79- مرتضی منصوری)، معین عباسیان(64- حسین مهربان)، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری(41- میلاد کمندانی) و محمد قاضی.
سرمربی: محمدرضا مهاجری

 

1234503

 

اخطار:

 

محمدرضا خانزاده(56) اکبر ایمانی(59) از پدیده

مگنو باتیستا(90) از صنعت نفت

 

شرح بازی


پدیده بازی را خوب شروع کرد و یک حمله هم ترتیب داد اما به مرور زمان شاگردان کمالوند توپ و میدان را در دست گرفتند و به دنبال نفوذ از جناحین بودند و کمتر بازی مستقیم را در دستور کار داشتند ولی مدافعان پدیده اجازه کار به آنها نمی‌دادند تا اینکه صنعت نفت در دقیقه 19 روی ارسال شروع مجدد جاسم کرار و ضربه سر آگوستو سزار به گل رسید؛ در ادامه بازیکنان آبادانی عقب نکشیدند و با سرعت بالا در کار تیمی باز هم به دنبال گل‌های بیشتر بودند که بی‌دقتی آنها در زدن ضربات آخر چنین اجازه‌ای نداد؛ پدیده هم که فرصت‌های خطرناکی نداشت و حمله خاصی ترتیب نداد، بدون زدن گل بازنده به رختکن رفت.


با وجود اینکه یک گل حاشیه امنی برای صنعت نفت که فقط با یک گل پیش افتاده نبود اما این تیم تمایل زیادی برای حمله کردن نداشت و بیشتر توپ را در میانه میدان به گردش درمی‌آورد؛ پدیده نیز برخلاف هفته قبل که 4 گل به سپاهان زده بود این بار نمایش هجومی‌ای نداشت که البته ممکن است شرایط آب و هوایی روی عملکرد بازیکنان مهاجری تاثیر گذاشته باشد؛ پدیده روی ارسال از جناحین و شوت‌های از راه دور برنامه داشت که هیچکدام کارساز نبود تا اینکه صنعت نفت روی یک ضد حمله توسط پریرا دومین گل را هم در دقایق پایانی بزند و با خیال راحت کار را دنبال کند؛ تلاش پدیده‌ای ها تا اتمام مسابقه ثمری نداشت و نخستین شکست این تیم برابر صنعت نفت رقم خورد.

 

1234504

 

1234505

 

شرح گل:

 

صنعت نفت 1 - پدیده 0(دقیقه 19: آگوستو سزار): ارسال عالی کرار از روی ضربه آزاد سمت راست میانه زمین را آگوستو سزار مقابل محوطه 6 قدم با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

صنعت نفت 2 - پدیده 0(دقیقه 86: لوسیانو پریرا): فرید کریمی با دریبل عالی خانزاده، خود را در موقعیت تک به تک قرار داد که گردان به خوبی توپ او را مهار کرد اما در ادامه پریرا به راحتی در مقابل دروازه خالی پدیده دومین گل صنعت نفت را به ثمر رساند.

 

بهترین بازیکن


کرار جاسم که در نخستین بازی صنعت نفت در آبادان تک گل پیروزی بخش مقابل استقلال را زده بود امشب هم درخشش در مسابقه خانگی را تکرار کرد و با سانتر عالی، زمینه‌ساز گل اول صنعت نفت شد؛ او بارها با پاس‌های در عمق، گردش توپ در میانه زمین و خراب کردن توپ‌های بازیکنان پدیده نقش موثری در ترکیب تیم کمالوند داشت.

 

اتفاق ویژه


صنعت نفت با حمایت تماشاگران پُر شور و عاشق فوتبال آبادان در دومین میزبانی فصل هم صاحب سه امتیاز شد؛ آبادانی‌ها که خود را شعبه دوم برزیل می‌دانند، پدیده را با دو گل بازیکنان برزیلی‌شان شکست دادند.


لحظات حساس

 

دقیقه 4: توپ ارسالی از روی کرنر را خانزاده روی تیرک دوم زد که سالاری به راحتی توپ را جمع کرد.
دقیقه 5: شروع سریع سالاری در محوطه جریمه پدیده به شادکام نرسید تا گردان این موقعیت را جمع کند.

دقیقه 13: شوت ناصحی از گوشه سمت راست محوطه جریمه صنعت نفت را سالاری در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه 27: ضربه جهانبخش بعد از حرکت از سمت راست زمین و حرکت در عرض، با واکنش گردان راهی کرنر شد.
دقیقه 33: ارسال جهانبخش از سمت چپ زمین را ناصحی قبل از شادکام با ضربه سر به کرنر فرستاد.

دقیقه 52: شوت روی پای قاسمی‌نژاد از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به مدافعان صنعت نفت تبدیل به کرنر شد.
دقیقه 52: سانتر صادقی از روی کرنر را ناصحی با ضربه سر زد که توپ او راه به جایی نبرد.

دقیقه 70: قاضی پشت محوطه جریمه صنعت نفت به توپ رسید که شوت روی پای چپ او به بیرون رفت.
دقیقه 72: ارسال ناصحی از سمت چپ زمین توسط اسدی به طور ناقص برگشت داده شد که توپ به کمندانی رسید اما شوت او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 5+90: شوت مهربان از فاصله‌ای نزدیک را سالاری به کرنر تبدیل کرد.

 

در حاشیه


* تماشاگران آبادانی مثل بازی هفته اول با استقلال از مسابقه امشب هم استقبال خوبی به عمل آوردند.
* در دقیقه 17 ایمانی روی کرار خطا کرد که برای لحظاتی موجب درگیری برخی بازیکنان دو تیم شد.
* هواداران صنعت نفت با شور و حرارت بالایی بازی را دنبال می‌کنند که شدت تشویق آنها بعد از گل سزار بیشتر هم شده است.
* کرار به دلیل عدم خطا روی او به داور معترض شد.

* در دقیقه 30 پیام حیدری، داور بازی به دلیل گرمای هوای آبادان تصمیم به Cooling breaks گرفت و دو دقیقه به بازیکنان استراحت داد.

* خلعتبری در دقیقه 40 به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت و روی نیمکت نشست تا نخستین تعویض پدیده اجباری باشد و کمندانی وارد زمین شود.

* کمالوند به دلیل نگرفتن اوتی که مقابل او اتفاق افتاد به داور معترض شد.
* سالاری بعد از خروج از دروازه مصدوم شد که ناصحی به او معترض شد ولی با دخالت بغلانی، این دو بازیکن با یکدیگر درگیری پیدا کردند.

* همانند نیمه اول، داور در دقیقه 75 به دلیل گرمای هوا سه دقیقه به بازیکنان استراحت داد.

دیدگاه‌ها