کد خبر : 1453475 | 20 مرداد 1396 ساعت 23:24 | 199.8K بازدید | 0 دیدگاه

شوتی که اشک درآورد

گریه تلخ گلر تراکتور در غربت آزادی (عکس)

اشک های دروازه بان جوان تراکتورسازی بعد از شکست مقابل استقلال یکی از تلخ ترین صحنه های این مسابقه بود.

گریه تلخ گلر تراکتور در غربت آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از جدایی اجباری محمدرضا اخباری از تراکتورسازی قبل از شروع لیگ هفدهم طبیعی بود که با توجه به محرومیت این تیم از جذب بازیکن جدید فرزین گروسیان کم تجربه پیراهن شماره یک تیم تبریزی را برتن کند.گروسیان با روحیه بالایی تمریناتش را برای حضور در لیگ هفدهم شروع کرد و انگیزه زیادی داشت تا بتواند جانشین خوبی برای اخباری باشد. او در تمرینات تراکتورسازی نیز بسیار خوب کار می کرد و امیدها را نزد هواداران نسبت به ظهور یک دروازه بان خوب دیگر در تراکتور بالا برده بود؛ اما گلی که او در بازی با استقلال خوزستان دریافت کرد و اشتباه فاحشی که داشت، خیلی مسائل را خراب کرد. او در بازی اول اشتباه بدی داشت و همان ابتدا روحیه اش تخریب شد.


در بازی با پرسپولیس گروسیان باز هم روی گل اول حریف مقصر بود و در حالی که خیلی ها امید داشتند مقابل استقلال او بازی بهتری به نمایش بگذارد اما روی گل خورده تیمش می توان گفت اشتباه کرد. اگرچه سرور چپاروف ضربه ای دقیق و تماشایی به توپ زد اما گروسیان می توانست روی آن صحنه بهتر کار کند.


این اتفاق باعث شد تا گروسیان شب ویژه ای را در ورزشگاه آزادی سپری کند. اشتباه روی گل خورده، روحیه دروازه بان جوان را پایین آورد و برای اینکه او شرایط خوب خود را پیدا کند، کمک باتجربه ها را نیاز داشت. کار به جایی کشید که در بین دو نیمه مهدی رحمتی دروازه بان باتجربه استقلال نزد گروسیان رفت و به او انگیزه داد. حتی مهدی کیانی نیز بازوبند کاپیتانی را در ابتدای نیمه دوم به دست او بست تا روحیه اش را بالا ببرد و به امید جبران تلاشش را به کار بگیرد.


گروسیان در نیمه دوم با این مسائل شرایط خوبی داشت و یکی، دو توپ خوب را نیز گرفت اما در نهایت تیمش به گل نرسید تا یک شکست تلخ دیگر در کارنامه تراکتورسازی ثبت شود. سومین شکست تراکتورسازی هم روی اشتباه گروسیان رقم خورد تا این دروازه بان جوان در ورزشگاه آزادی مقابل چشمان ده ها هزار نفر بغضش بترکد و حاضران در ورزشگاه شاهد گریه های تلخش باشند.
اشک های دروازه بان جوان تراکتورسازی به قدری تلخ بود که احساسات همه حاضران در صحنه را جریحه دار کرد؛ بازیکنان باتجربه تراکتورسازی مثل محمد ابراهیمی و مهدی شریفی نیز با دیدن این صحنه ها به سراغ گروسیان رفتند و او را با حال و هوایی نه چندان خوب به رختکن بردند.


شب تلخ تراکتوری ها با اشک های فرزین گروسیان تلخ تر شد؛ حالا آنها امیدوار به آینده هستند تا شاید بتوانند طعم اولین پیروزی در لیگ برتر را بچشند.

 

 

 

 

 

 


عکس ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها