کد خبر : 1453488 | 20 مرداد 1396 ساعت 11:50 | 51.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت پدیده ملی پوش به نصف جهان 

کریمی خرید دقیقه نودی سپاهان و کرانچار

هیچ بعید نیست تا یکی دو روز آینده شاهد حضور پدیده دو فصل قبل در جمع سپاهانی ها برای لیگ هفدهم باشیم.

کریمی خرید دقیقه نودی سپاهان و کرانچار

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به یک سال پیش بود سپاهانی ها با سماجت خاص علی کریمی موافقت خود با فروش این پدیده جوان به باشگاه دیناموزاگرب را اعلام کردند. انتقالی که سودی بالغ بر 300 تا 400 هزار یورو برای باشگاه اصفهانی در پی داشت تا کریمی ملی پوش در اولین تجربه حضور در جمع لژیونرهای ایرانی شاگرد کرانچار در جمع بازیکنان قهرمان کرواسی شود.


انتقالی که فرجام چندان خوبی برای هافبک جوان و ملی پوش ایرانی نداشت چون نه تنها کریمی نتوانست جایگاهی در دیناموزاگرب برای خود دست و پا کند بلکه در زمستان با انتقالی قرضی سر از باشگاه لوکوموتیو زاگرب در آورد و به میدان رفت. این بازیکن که در ترکیب کارلوس کی روش در مسیر صعود زودهنگام به جام جهانی 2018 جایگاه ثابتی پیدا کرد با توجه به این که در برنامه های سرمربی دینامو برای فصل جدید جا نداشت ترجیح داد تا با جدایی از باشگاه سرشناس کروات مسیر جدیدی برای آینده خود رقم بزند.


مسیری که سپاهانی ها در تلاش هستند تا به سمت نصف جهان تغییر داده و پدیده دو فصل قبل را دوباره به خدمت بگیرند. زلاتکو کرانچار که در دیناموزاگرب چندان روی خوش به این هافبک ایرانی برای حضور در ترکیب اصلی نشان نداد با تایید این موضوع گفت:« قطعاً همینطور است و ما کریمی را می خواهیم. درباره این مساله جلسه‌ای داشتیم تا اگر شرایط فراهم شود، کریمی را بازگردانیم. پیش از آغاز فصل با این بازیکن مذاکره کردیم و او نیز تمایل داشت. باید ببینیم کریمی در چه وضعیتی است و چه میزان آمادگی دارد».


آخرین اخبار از شرایط این ملی پوش ایرانی به احتمال حضور او در یک باشگاه سرشناس اسپانیایی در لیگ دسته اول این کشور برمی گردد، اتفاقی که در طول هفته های گذشته در دستور کار مدیربرنامه های کریمی قرار گرفته و قرار است تا یکی دو روز آینده روند مذاکرات دو طرف به نتیجه برسد از همین رو هیچ بعید نیست با بن بست در کوچ به اسپانیا شاهد بازگشت غیرمنتظره کریمی به عنوان خرید دقیقه نودی به جمع زردپوشان نصف جهان باشیم تا این بازیکن در سال منتهی به جام جهانی بیشتر از همیشه در دید کادر فنی تیم ملی در نقش جهان باشد.

دیدگاه‌ها