کد خبر : 1453562 | 21 مرداد 1396 ساعت 10:55 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی برایتون - منچسترسیتی

دو تیم برایتون و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه فالمر شهر برایتون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی برایتون - منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با هزینه‌های بسیاری که در این تابستان متحمل شده، از شانس‌های قهرمانی شناخته می‌شود. هر چند که سیتی فصل گذشته جامی کسب نکرد و در چمپیونزلیگ نیز مقابل موناکو حذف شد ولی فشار بسیاری بر روی این تیم برای کسب قهرمانی وجود دارد. گواردیولا بازیکنان با کیفیتی را جذب تیمش کرده و امید زیادی دارد بالاخره بتواند در لیگ برتر به موفقیت برسد.

 

1211410

در سوی دیگر براتون توانسته بعد از 25 سال غیبت در لیگ برتر، به سطح اول فوتبال در انگلیس بازگردد. آنها لیگ را مقابل یکی از قوی ترین تیم ها آغاز خواهند کرد و تماشای بازی آنها مقابل شاگردان گواردیولا جذابیت خاص خود را خواهد داشت.

 

سیتی احتمالا امروز با سیستم 2-5-3 به میدان خواهد رفت و ترکیب جدیدی را امتحان خواهد کرد. در عمق دفاع، اوتامندی، کمپانی و استونز حضور خواهند داشت و در خط میانی و در گوشه ها، دانیلو و کایل واکر که هر دو این فصل به تیم اضافه شده اند به احتمال زیاد در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت. در خط میانی نیز سانه، دی بروین و برناردو سیلوا در ترکیب قرار خواهند گرفت. خط حمله نیز متشکل از گابریل ژسوس و آگوئرو خواهد بود که خط حمله بسیار جذابی است و انتظار می‌رود نمایش های خوبی از آنها تماشا کنیم.

 

هر چند این احتمال نیز وجود دارد که گواردیولا از سیستم 1-4-1-4 استفاده کند و فرناندینیو و داوید سیلوا را در ترکیب اصلی قرار دهد. دو تیم تا به حال تنها یک بار مقابل هم قرار گرفته اند که آن بازی نیز با برتری برایتون همراه بوده و سیتی در پی کسب اولین پیروزی اش مقابل حریف خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1234609

دیدگاه‌ها