کد خبر : 1454257 | 24 مرداد 1396 ساعت 11:43 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

فهرست 28 نفره الاهلی برای مصاف با پرسپولیس

باشگاه عربستانی در فاصله چند روز تا آغاز بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فهرست نفرات خود را منتشر کرد.

فهرست 28 نفره الاهلی برای مصاف با پرسپولیس 

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که کنفدارسیون فوتبال آسیا به تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تا دیروز فرصت داده بود تا فهرست نفرات خود برای حضور در مراحل نهایی تورنمنت را معرفی کنند باشگاه الاهلی رقیب قهرمان ایران در این مرحله فهرست 28 نفره خود را منتشر کرد.


در فهرست منتشر شده از الاهلی سرگئی ربروف نام چهار بازیکن خارجی را برای مصاف با پرسپولیس در جمع 28 نفر قرار داده که دو نفر از آنها برزیلی ، یک نفر از سوریه و یک نفر از مصر عمر الشافی دیده می شود از همین رو خبری از مدافع نیجریه ای و جدید الاهلی در مصاف با پرسپولیس نیست. اوبابانا مدافع ملی پوش نیجریه ای که در جام جهانی 2016 برزیل با پیراهن این تیم مقابل ایران بازی کرد بنا به تصمیم باشگاه سعودی از فهرست آسیایی بازماند تا تنها در لیگ عربستان به میدان برود.


کلودیو دی سوزا و لئوناردو دی سوزا دو خرید جدید باشگاه در تابستان در کنار عمر السوما مهاجم سوریه ای سه بازیکن خارجی الاهلی مقابل پرسپولیس خواهند بود که هر سه نفر جزو نفرات اصلی ربروف اوکراینی در مصاف حساس با قهرمان ایران خواهند بود تا مثلث تهاجمی سبزپوشان عربستانی را تشکیل دهند.

 

دیگر نکته کلیدی در فهرست آسیایی منتشر شده از سوی الاهلی غیبت هافبک یونانی در رقابت های لیگ قهرمانان خواهد بود چون ربروف ترجیح داد از دی سوزا به جای فتازیدیس وینگر یونانی مقابل پرسپولیس بهره ببرد. فتازیدیس هفته قبل جلوی الاتفاق فیکس بازی کرداما تصمیم الاهلی در خصوص بازیکن گران قیمت یونانی خیلی غافلگیرکننده بود و باعث شد تا نام این ملی پوش یونانی از آسیا حذف شود.

 

1235215

دیدگاه‌ها