کد خبر : 1454533 | 25 مرداد 1396 ساعت 17:05 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

من و سپاهان، پیروزی می‌خواهیم

کرانچار: قلعه‌نویی دوست بزرگ من است

ذوب‌آهن، دوست بزرگ من و پرافتخارترین مربی ایران را روی نیمکت دارد و می‌خواهد به سطح اول فوتبال ایران باز گردد.

کرانچار: قلعه‌نویی دوست بزرگ من است

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، به صحبت پرداخت: 

 

فردا مقابل تیم قدرتمندی قرار می گیریم

به کسانی که شهرآورد بزرگ اصفهان را پوشش می‌دهند خسته نباشید می‌گویم. طبیعی است که در هر شهرآوردی و به خصوص در شهرآورد اصفهان هر تیمی دوست دارد نشان دهد که از تیم مقابل با کیفیت‌تر است. ما با انگیزه‌تر هستیم و در همین سمت و سو حرکت می‌کنیم. باور دارم که فردا مقابل تیمی قدرتمند بازی می‌کنیم که شاید در یکی دو سال قبل با نواساناتی مواجه شده است.

 

ذوب آهن پرافتخارترین مربی ایران را دارد

ذوب‌آهن، دوست بزرگ من و پرافتخارترین مربی ایران را روی نیمکت دارد و می‌خواهد به سطح اول فوتبال ایران باز گردد. فردا بازی خوبی را مشاهده می‌کنیم که هواداران هر دو تیم نقش بزرگی در آن خواهند داشت و بر جذابیت‌های آن اضافه می‌کنند.

 

من و سپاهان پیروزی می خواهیم

قصد من و سپاهان کسب پیروزی است. شاید ذوب‌آهن در لیگ هفدهم شروع بهتری از ما داشته اما ما دوست داریم که فردا برنده باشیم و بازیکنان مسیر واقعی پیروزی را پیدا کنند.

 

میل بیشتری به پیروزی داریم

سه مسابقه داربی را به یاد دارم. هر سه مسابقه علی‌رغم کیفیت بالا با نتیجه مساوی تمام شد. میل بیشتری نسبت به پیروزی داریم و می‌خواهیم مجددا به نوار پیروزی‌های خودمان که مدتی است از دست رفته، بازگردیم.

 

ذوبی ها می خواهند تغییر تاکتیکی داشته باشند

ذوب آهن به رهبری امیر قلعه‌نویی تلاش خود را می‌کند که در خلال بازی دست به تغییرات تاکتیکی بزند اما تلاش می‌کنیم با توان و تلاش خودمان بازگشت موثری داشته باشیم و نسبت به نیازهای مسابقه پاسخ مناسب را ارائه دهیم. بعد از شکست سنگین برابر پدیده مشهد، مقابل تیم پارس جنوبی بازگشت خوبی داشتیم و بازی‌سازی خوبی را نشان دادیم.

 

با این بضاعت می خواهیم نتیجه بگیریم

اگر لازم باشد در خلال مسابقه دست به تغییر می‌زنیم و حتی دست به پر مخاطره‌ترین کار هم می‌زنیم. می‌دانیم که امیر قلعه‌نویی برترین مربی ایران است و تدابیری را اتخاذ می‌کند. او هم تلاش زیادی می‌کند اما در نظر بگیرید رسول نویدکیا که در بازی قبل مصدوم شده بود برگشته و مروان حسین به تیم اضافه شده است. لی اولیویرا هم که در سه هفته اول حضور نداشت در بازی حضور دارد. امیدوارم با همه بضاعت‌مان بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

 

دروازه بان های خوبی داریم

مهدی صدقیان از لیگ دسته یک مستقیما به لیگ برتر اضافه شده بود و در دو هفته از بازی‌ها بسیار خوب بود. او در بازی پدیده و در شرایطی که تیم کاملا افت کرده بود، خوب ظاهر نشد. اگر تیم ما بتواند بازی مقابل سایپا و پارس جنوبی را تکرار کند، می‌تواند موفق شود. علی کی‌خسروی هم نشان داد که در حد خوبی است. لی اولیویرا هم دروازه‌بان اصلی ما است و مصدومیت خود را کنار می‌گذارد. اگر تیم ما بخواهد نظم تاکتیکی را کنار بگذارد، در آن بخش هم قطعا با مشکلاتی مواجه می‌شویم که طبیعی هم است.

دیدگاه‌ها