کد خبر : 1454620 | 25 مرداد 1396 ساعت 23:20 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

بچه های تیم فداکاری کردند

میثاقیان: دو دقیقه وقت اضافه شد شش دقیقه !

اکبر میثاقیان می گوید دو بازیکن تیمش برای اولین بار در ورزشگاه آزادی به میدان رفته اند و از این نتیجه بسیار خوشحال هستند.

میثاقیان: دو دقیقه وقت اضافه شد شش دقیقه !

به گزارش"ورزش سه"، اکبر میثاقیان سرمربی تیم سیاه جامگان که امروز در بازی برابر پرسپولیس تیمش کار بزرگی را انجام داد در کنفرانس خبری گفت:


از تساوی با پرسپولیس خوشحالیم
ما هفته پیش بازی خیلی خوبی انجام ندادیم و خیلی بد باختیم. از تساوی امروز مقابل پرسپولیس با مربی خوب، تماشاگران پرشور و بازیکنان خوبی که این تیم دارد خیلی خوشحالیم. یک امتیاز گرفتیم شما خوشحال باشید ما هم خوشحال باشیم.


2 بازیکن ما اولین بار در آزادی حضور داشتند

2 بازیکن سیاه جامگان برای اولین بار در آزادی حضور پیدا می‌ کنند، عسگری در شهرداری همدان لیگ دسته دو بازی می‌ کرد و امیرحسین پناهی که در اکسین بازی می‌ کرد. افتخار می‌ کنیم که جوانگرایی کردیم و به آنها اعتماد کردیم. خوشحالم از یک امتیازی که امروز کسب کردیم و از باخت هفته گذشته ناراحتم حقمان باخت نبود.


در نیمه اول شانس آوردیم
تیم ما نیمه اول خیلی شانس آورد اما طبق صحبت هایی که در رختکن داشتیم بچه ها دوندگی خوبی در نیمه دوم داشتند و به نظرم بچه هایمان در نیمه دوم خیلی سختکوش بودند. آنها خودشان را فدای تیم کردند.


داور باید 2 دقیقه وقت اضافه می گرفت
داور شاید می‌ توانستند 2 دقیقه بیشتر وقت اضافه نگیرد که این 2 دقیقه تبدیل به 6 دقیقه شد اما وقتی زورمان  به جایی  نمی‌ رسد مجبوریم چنین کنیم و این واقعیت است.

دیدگاه‌ها