کد خبر : 1454872 | 26 مرداد 1396 ساعت 23:29 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

بیرون رفتن شیمبا به ضررمان شد

کمالوند: یاد بازی ایران و بحرین افتادم!

سرمربی تیم نفت آبادان اعلام کرد باید علت عملکرد بد علی عبدالله زاده در بازی های بیرون از خانه را بررسی کند.

کمالوند: یاد بازی ایران و بحرین افتادم!

به گزارش "ورزش‌سه"، فراز کمالوند بعد از شکست نفت آبادان مقابل پارس جنوبی در نشست خبری اظهار داشت: در جریان بازی مجبور به انجام تعویض‌های اجباری شدیم و همین مسئله کار دفاعی ما را دچار مشکل کرد. نفرات جایگزین نتوانستند خط حمله پارس جنوبی را کنترل کنند و مهاجمان حریف خیلی خوب کار کردند.


وی ادامه داد: صنعت نفت بازیکنان کمی دارد و بیرون رفتن شیمبا به ضرر ما تمام شد. ضمن اینکه عبدالله‌زاده نیز در همان بدو ورود دچار آسیب‌دیدگی شد. علاوه بر این تعجب می‌کنم که چرا این بازیکن در دو بازی بیرون از خانه ما آنقدر دچار اشتباه می‌شود. نمی‌خواهم شکست را گردن بازیکنی بیندازم، اما باید علت این موضوع را بررسی کنیم.


سرمربی نفت آبادان درباره داور مسابقه گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم و اظهارنظر در این مورد را بر عهده کارشناسان می‌گذاریم.


کمالوند درباره ستاره های نفت آبادان بیان داشت: این صنعت نفت فصل گذشته 25 بازیکن داشت، اما امسال 15 بازیکن را در اختیار داریم. ما به جای کمیت، کیفیت را در دستور کارمان قرار داده‌ایم.


خبرنگاری به کمالوند اعلام کرد بازیکنان نفت بعد از گل اول خود را به زمین می انداختند و یاد بازی ایران و بحرین را زنده کردند که او پاسخ داد: من هم اتفاقاً بعد از گل دوم پارس جنوبی یاد بازی ایران و بحرین افتادم. شما دیدید بازیکنان ما زمانی که به زمین می‌خوردند، مصدوم بودند. به طور کلی شاگردانم امروز باغیرت بازی کردند، اما بدشانسی آوردیم. تماشاگران جمی نیز جو خوبی ایجاد کرده بودند و کوچک‌ترین اهانتی به ما نشد.

دیدگاه‌ها