کد خبر : 1454876 | 26 مرداد 1396 ساعت 23:03 | 291.1K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران صبور باشند؛

جباری: مدیران و مسئولان چه فکری دارند؟

هافبک محبوب استقلال به انتقاد از مدیریت این باشگاه و امکاناتی که در اختیار تیم قرار می‌دهند پرداخت.

جباری: مدیران و مسئولان چه فکری دارند؟

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی جباری بعد از پایان بازی با سایپا از هواداران استقلال درخواست کرد صبور باشند؛ مشروح صحبت‌های او را در زیر می‌بینید:

 


* این تیم بهتر از قبلی‌هاست


نمایش خوبی مخصوصا در نیمه اول داشتیم و سوار بر بازی بودیم؛ با بدشانسی نتیجه را به حریف واگذار کردیم و از اینکه تماشاگران با خوشحالی به خانه نرفتند ناراحت هستیم؛ واقعا انگیزه داشتیم که در این بازی نتیجه بگیریم؛ از هواداران استقلال می‌خواهم که صبور باشند چون این تیم خیلی بهتر از تیم‌هایی است که من با آنها قهرمان شدم.


* استقلال خوبی می‌بینید


بازیکنان بسیار خوبی در این تیم داریم اما متاسفانه فعلا روی خوش فوتبال سراغ ما نیامده و می‌دانم این اتفاق زیاد طول نمی‌کشد؛ ما برنامه داریم و مطمئنا شرایط اینطور نخواهد شد؛ باز هم تاکید می‌کنم که هواداران صبوری به خرج دهند چراکه استقلال خوبی را در هفته آینده شاهد خواهند بود.


* هواداران حمایت کنند


به دنبال این هستیم که هجومی‌تر بازی کنیم و امروز موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم؛ اما متاسفانه نتوانستیم آنها را به ثمر برسانیم؛ بیشترین روی صحبت من با هواداران است و می‌خواهم که تحمل داشته باشند و به حمایت‌شان ادامه بدهند؛ از هفته آینده می‌توانند استقلال متفاوت را ببینند.


* شرایط اینطور نمی‌ماند


الان در هفته چهارم هستیم و برای نظر دادن خیلی زود است؛ ما با این تیم زندگی کردیم و باید بدانند که این روزها می‌گذرد و شرایط خوب خواهد شد؛ بچه‌ها همه در رختکن بابت شکست ناراحت بودند اما مطمئنا شرایط استقلال  اینطور نخواهد ماند؛ همه چیز نسبت به زمان قدیم که در استقلال بودم تغییر کرده و خیلی چیزها خوب شده است امیدوارم پیروزی برسیم.


* شاید گفتن این حرف‌ها خوب نباشد ولی ...


گفتن یک سری مسائل شاید خوب نباشد اما بازیکنان ما هنوز پولی دریافت نکرده‌اند و فکر نمی‌کنم این حرفه‌ای باشد؛ ما در زمینِ بد تمرین می‌کنیم و تا به امروز هیچ اتفاقی نیفتاده است؛ تنها اتفاق مثبت در مدت اخیر این است که کادرفنی تمام تلاشش را می‌کند که تیم در آمادگی کامل قرار بگیرد؛ برای اینکه این تیم بزرگ باشد و جایگاهی پیدا کند، خیلی از مشکلات باید برطرف شود. 


* باید هوای بچه‌های تیم را داشته باشند


تماشاگران زیادی پشت تیم قرار دارند و خیلی از بچه‌ها در تیم خیلی از حرف‌ها را نزدند اما فکر می‌کنم با تحمل فشارهایی که روی بازیکنان است باشگاه باید هوای بچه‌های تیم را داشته باشد و امکانات خوبی را برای تیم فراهم کند؛ به نظرم باید این مبالغ و درآمدزایی در باشگاه صورت بگیرد؛ نه قراردادها نسبت به 6-5 سال گذشته بیشتر شده و نه نوع پرداخت‌ها بهبود یافته است؛ نمی‌دانم مدیران و مسئولان چه فکری دارند؟ تا این اندازه مردم و هواداران تیم توقع دارند که تیم‌شان نتیجه بگیرد اما وقتی امکانات رفاهی فراهم نباشد، به نظر شما می‌شود؟


* در به در به دنبال پرداختی هستند


من در فوتبال قطر بازی کردم و می‌دیدم که هر روز فوتبال‌شان پیشرفت می کند اما این ظلم در حق جوانانی است که می‌خواهند به عرصه فوتبال وارد شوند؛ یک جایی باید این شرایط درست شود، استقلال چطور می‌تواند با همین تماشاگر، پتانسیل و پشتوانه بدهکار باشد؟ الان در به در به دنبال پرداخت قسط اول قرارداد بازیکنان هستند؛ چرا؟!


* هدف ما خوشحالی هواداران است


تمام هدف بچه های تیم و کسانی من جمله من که به استقلال آمدیم خوشحالی هواداران است؛ امیدوارم خوش‌شانسی به سمت استقلال بیاید چون تیم ما لیاقت این را دارد که در جایگاه خوبی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها