کد خبر : 1454907 | 27 مرداد 1396 ساعت 10:35 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه‌های مهران حاتمی برای شکست کره جنوبی

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با تاکید بر دشواری دیدار برابر کره جنوبی در نیمه نهایی کاپ آسیا گفت: باید در دفاع خوب باشیم و اجازه ندهیم حریف برنامه هایش را عملی کند.

برنامه‌های مهران حاتمی برای شکست کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، مهران حاتمی پیش از دیدار برابر کره‌جنوبی که فردا در مرحله نیمه نهایی کاپ آسیا برگزار می شود، گفت: قطعا دیدار بسیار سختی برابر این تیم داریم. کره از ابتدای تورنمنت نشان داده که تیم بسیار خوبی است. بسکتبالی تیمی بازی می کنند و هر بازیکنی که دارند با برنامه وارد میدان می شود. 

 

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: رقابت با این تیم بسیار دشوار است و باید در دفاع عملکرد خوبی داشته باشیم و اجازه ندهیم که آنها برنامه‌هایشان را عملی کنند. فرصت خوبی داشتیم تا در این دو روز هم بازیکنان استراحت کنند هم برنامه‌هایمان را مرور کنیم و انشالله در بازی فردا هم مردم کشورمان را شاد خواهیم کرد. 

 

وی همچنین گفت: ما بازی بسیار دشواری برابر لبنان داشتیم و توانستیم میزبان را شکست بدهیم اما آن مسابقه تمام شده است و ما رقابتی بسیار حساس و مهم‌تر پیش‌رو داریم. سعی کردیم بازیکنان را از فضای آن دیدار خارج کنیم تا بچه‌ها از نظر روانی آماده دیدار نیمه نهایی بشوند. این مسابقه بسیار مهم است و نباید غافلگیر شویم. 

 

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره رقابت با لبنان نیز بیان کرد: دیدار با لبنان بسیار دشوار بود و بازیکنان ما نشان دادند که ایرانی و با غیرت هستند. ما با شناخت کامل از لبنان وارد زمین شدیم و توانستیم آنها را در حضور ۵ هزار تماشاگر شکست بدهیم. من واقعا از عملکرد تیم در آن مسابقه راضی بودم و از تمام بازیکنان هم تشکر می کنم. اما معتقدم که دیدار با کره دشوارتر خواهد بود و باید خیلی مراقب این تیم باشیم. در مجموع رقابت با تیمی که بسکتبال گروهی بازی می کند بسیار دشوار است.

دیدگاه‌ها