کد خبر : 1455097 | 28 مرداد 1396 ساعت 08:40 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

لقبم گرت بیل است

پناهی: اکبر آقا سرم را گرفت و شوک داد!

پرسپولیس پس از کسب سه پیروزی پیاپی در دیداری خانگی مقابل شاگردان اکبر میثاقیان با نتیجه یک یک متوقف شد. امیر محمد پناهی زننده تک گل سیاه جامگان در این دیدار بود.

پناهی: اکبر آقا سرم را گرفت و شوک داد!

به گزارش "ورزش سه"، نگاهی به صحنه گل سیاه  جامگان به پرسپولیس به خوبی بیانگر این است که برای به دست آوردن شانس باید خود را در زمان و مکان مناسب قرار داد. توپی که در سمت چپ به یونس شاکری رسید با پاس در عرض اما کم دقت او همراه بود اما توپ در برخورد به بازیکنان و روی تعلل مدافعان و دروازه بان پرسپولیس افتاد درست مقابل پای پناهی و او هم دروازه را باز کرد. اما موضوع مهم انگیزه و  آن نیرویی است که باعث شده این بازیکن در آن لحظه خودش را در آن موقعیت قرار بدهد.


به  بهانه این گل به سراغ این بازیکن جوان رفتیم.


تجربه بازی در آزادی مقابل پرسپولیس
اولین بار بود که در آزادی به میدان می رفتم. جو خیلی سنگینی داشت. به خاطر تشویق هواداران، صدا به صدا نمی رسید و این کار را سخت کرده بود. پرسپولیس هم که دیگر نیازی به تعریف ندارد. تیم خیلی قدر، از مدافعینش گرفته تا خط حمله که همگی خوب و حتی ملی پوش هم هستند. 


گل زدن به پرسپولیس
قبل از بازی امیدی به بازی کردن نداشتم. اما با صحبت های کمک مربیان تیم که به من می گفتند نیمه دوم به عنوان اولین تعویضی وارد زمین می شوی. یک حسی به من می گفت که می توانم این کار را بکنم. با خودم گفتم تا آخرین لحظه تمام تلاشم را می کنم. حتی قبل از زدن گل موقعیت هم داشتم.


تجربه شوک میثاقیانی!
وقتی روی مسلمان خطا کردم اکبرآقا گفت چرا اینجوری خطا کردی؟! برو عذرخواهی کن. من هم برای دلجویی به سراغ بازیکن حریف رفتم. وقتی داور کارت زرد داد اکبرآقا با همان شیوه خودش خواست به من روحیه بدهد. سرم را بین دو دستش گرفت و گفت: عیبی ندارد. برو محکم بازی کن.


راهیابی به ترکیب اصلی
هر 4 دیدار قبلی را به عنوان یار جانشین وارد زمین شدم. اگر همین طور پیش بروم انشاالله بتوانم نظر اکبرآقا را جلب کنم و به ترکیب اصلی برسم چون امیدوارم با حضور در ترکیب اصلی روند رو به رشدی داشته باشم. خدا را شکر اکبرآقا هم به بازی من اعتقاد دارد.


پیشنهادهای لیگ برتری و انتخاب سیاه جامگان
در اکسین که شاگرد آقا یحیی بودم چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری داشتم. پیکان، پارس جم، گسترش و حتی پدیده. اما اکبرآقا خودش با من تماس گرفت و گفت به تیم ما بیا. اوضاع تیم خوب است و اگر آماده باشی حتما بازی بهت می رسد.  ایشان بازی های من در دسته اول را هم پیگیر بودند. در راه آهن که بودم مقابل بادران که اکبرآقا هدایتش را بر عهده داشت در دقایق پایانی یک پاس گل دادم و فکر کنم آنجا توانستم نظرشان را جلب کنم و خوشحالم که با آقای میثاقیان کار می کنم.


هدفم این است که پدیده لیگ شوم
توقع و هدفم در این فصل این است که بتوانم پدیده لیگ شوم. من در همه پست ها بازی کردم. هافبک چپ و راست حتی آقای گل محمدی من را در خیلی از بازی ها مدافع چپ می گذاشت اما فکر می کنم در پست مهاجم و بال کناری می توانم عملکرد بهتری داشته باشم. همانطور که در مقابل پرسپولیس توانستم گلزنی کنم.


لقبم گرت بیل است!
عاشق رئالم و طرفدار پر و پاقرص این تیم هستم. در رئال گرت بیل را خیلی دوست دارم. هم تیمی هایم لقب گرت بیل را به من می دادند.


سخن پایانی
مردم مشهد بسیار خوب و دوست داشتنی هستند. آقای عباسی هم خیلی لطف دارند. خیلی انسان خوبی است و خدا را شکر هوای من را دارند. اگر بخواهم تشکر کنم باید از خیلی ها تشکر کنم. الان فقط می توانم خدا را شکر کنم که شروع خوبی در لیگ داشتم. امیدوارم به کمک خدا و امام رضا بتوانم امسال برای تیم سیاه جامگان مثمرثمر باشم و بتوانم جواب اعتماد اکبرآقا را بدهم و همچنین دل هواداران مشهدی را به دست بیاورم.

دیدگاه‌ها