کد خبر : 1455191 | 28 مرداد 1396 ساعت 13:42 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

شادی خارج از وصف انصاری؛

کوبیدن به سینه به نشانه‌ی اولین گل فصل ساسان

ساسان انصاری پس از ثبت اولین گل فصل به شدت خوشحال بود و در خط کناری زمین جدا از حلقه ی اصلی بازیکنان، شادی گلش را برگزار کرد.

کوبیدن به سینه به نشانه‌ی اولین گل فصل ساسان

به گزارش "ورزش سه"، پس از ثبت اولین گل بازی در دقیقه 72 اتفاقات جالب توجهی در ورزشگاه فولادشهر که میزبان دو تیم ذوب آهن و سپاهان بود، رخ داد. 


مهرداد محمدی که ضربه را زده بود برای شادی به سمت نیمکت تیم رفت و در قسمتی دیگر حلقه ی شادی میان تعداد کمتری از بازیکنان و کادر فنی شکل گرفته بود.


در ابتدا دلیل خوشحالی جداگانه ی طلایی پوشان مشخص نبود، اما در ادامه مشخص شد که ضربه ی مهرداد محمدی پس از برخورد به سر ساسان انصاری به گل تبدیل شده؛ موضوعی که توسط داور مسابقه هم تایید شد و به همین دلیل بود که ساسان انصاری به همراه مربی بدنساز تیم و برخی بازیکنان دیگر حلقه‌ی شادی دیگری در پشت دروازه ی ذوب آهن ایجاد کرده بودند. انصاری همینطور که در تصاویر مشخص است که پس از ضربه ی محمدی، با دست به علامت اینکه خودش گل را زده، به سینه اش می کوبد و از شدت خوشحالی از خود بیخود شده است. 


مهاجم فصل گذشته فولاد خوزستان که اولین دیدار فصل را به دلیل محرومیت از دست داده بود، در مقابل پدیده و پارس جنوبی جم هم علیرغم تمام تلاشی که داشت، موفق به گلزنی نشد تا اینکه قفل گلزنی مهاجم طلایی پوشان در نهایت در دقیقه ی 72 دیدار برابر رقیب همشهری با ضربه ی خوب محمدی و ساییدن سر او به توپ گشوده شد؛ گلی که شادمانی زیادی برایش به ارمغان آورد.

 

 

 

 

 

عکس ها از شهرام شریفی

دیدگاه‌ها