کد خبر : 1455229 | 28 مرداد 1396 ساعت 16:17 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

نفت چطور طلبکاران را سر کار گذاشته؟

حمدی‌نژاد: نتایج پارس گویای کیفیت تارتار است

کاپیتان سابق نفت تهران از حضور در پارس جنوبی راضی است و امیدوار است در کنار مهدی تارتار به موفقیت بزرگی در جمع جنوبی‌ها دست یابد.

حمدی‌نژاد: نتایج پارس گویای کیفیت تارتار است

به گزارش "ورزش سه"، وحید حمدی‌نژاد درخصوص پیروزی پارس جنوبی جم برابر صنعت نفت آبادان گفت: ما برای پیروزی و با انگیزه در زمین حاضر می‌شویم و هیچ کس به غیر از هواداران پرشور پارس جم نمی‌توانند این حجم از شادی را به بازیکنان منتقل کنند. ماحصل تشویق از دقیقه یک تا دقیقه 90 این بود که ما بازی باخته را در چند دقیقه به نفع خودمان رقم زدیم و در نهایت سه امتیاز دیگر کسب کردیم.


وی در خصوص دلیل نیمکت‌نشینی‌اش نیز گفت: چون با این تیم دیر قرارداد امضا کردم و با توجه به شرایط نسبتا خوب فکر نمی‌کنم بازیکنی که دوران بدنسازی را از دست داده و در اردوهای پیش فصل حضور نداشته بتواند به این زودی در ترکیب جایگاهی پیدا کند. ان شاء‌الله هر موقع آقای تارتار صلاح دانستند به ترکیب اضافه می‌شوم. امیدوارم طی مدتی که در کنار تیم هستم با تمرینات خوب کادرفنی به آمادگی نسبی دست پیدا کنم و به ترکیب اصلی راه پیدا کنم تا در روند موفقیت‌های تیم تاثیرگذار باشم.


حمدی نژاد درباره حضور در فوتبال جنوب کشور و همکاری با مهدی تارتار گفت: جو اینجا فوق العاده است و کار با آقای تارتار از آن هم فوق العاده‌تر. کار با این سرمربی خیلی لذت بخش است و ایشان  تمام نکات فنی را رعایت می‌کنند و کوچکترین بخش‌های آن را به بازیکنان توضیح می‌دهند. مربی فوق العاده با دانش و کاربلدی هستند. نتایج چند هفته پیش گویای همه چیز است. تیم بازی قابل قبولی را انجام می‌دهیم و این نشان از استعداد‌های فنی ما برای هر بازی است.


وی در خصوص اینکه برابر استقلال خوزستان در هفته آینده شرایط تیمش را چطور پیش‌بینی می‌کند، گفت: تیم ما رفته رفته به این بلوغ تاکتیکی رسیده که در هر بازی برنده آن بازی باشد و این را قبول نداریم که چون از لیگ یک آمده‌ایم باید محتاطانه ظاهر شویم. در تیم ما این صحبت‌ها فراموش شده و بازیکنان ما این انگیزه را دارند تا در هر بازی هوادارانمان را خوشحال کنند.


کاپیتان فصل گذشته نفت تهران درباره طلبش از این تیم گفت: متاسفانه هیچ گونه مبلغی دریافت نکرده‌ام  و حتی در این باره به کمیته انضباطی هم شکایت کردم. پیش از بازی با صنعت نفت آبادان سعید فتاحی، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ را دیدم و از ایشان در خصوص وضعیت طلبکاران سوال کردم. اعلام کردند که اسپانسرهایی که برای خرید باشگاه نفت اقدام می‌کنند موانعی را پیش روی خود می‌بینند و شرایط آنقدر سخت است که از خرید این باشگاه پشیمان می شوند. با انبوهی از بدهی و بدهکاری نمی‌دانم چطور می‌توانند این همه آدم را سرکار بگذارند و طلبشان را پرداخت نکنند و در طرفی وقتی خریداری حاضر می‌شود با آن مقابله می‌کنند. هنوز خبری از وضعیت نهایی طلبکاران باشگاه نفت نیست اما امیدوارم با حکم‌های قاطع سازمان لیگ و کمیته انضباطی بالاخره از این سرگردانی خارج شویم و حقوق قانونی مان را دریافت کنیم.

دیدگاه‌ها