کد خبر : 1455253 | 28 مرداد 1396 ساعت 18:29 | 55.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اکیپ

انتقاد تند ستاره سابق یونایتد از منتقدان رونالدو

ممفیس دیپای، ستاره هلندی، یک سال و نیم ناموفق را در من یونایتد سپری کرد در حالی که از او به عنوان وارث شماره 7 کریستیانو در یونایتد یاد می شد.

انتقاد تند ستاره سابق یونایتد از منتقدان رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، دیپای که در سال 2015  با مبلغی معادل 25  میلیون پوند از آیندهوون راهی منچستریونایتد شد، عملکرد بسیار ناامید کننده ای را در اولتدرافورد از خود به نمایش گذاشت و در طی 28  بازی توانست تنها 2  گل برای منچستریونایتد به ثمر برساند و در نهایت راهی لیون شد.

 

 

1235640

 

 

او که زمانی قرار بود جانشین رونالدو در یونایتد شود به نشریه اکیپ گفت:« من برای افراد موفق در فوتبال احترام زیادی قائل هستم. رونالدو، مسی، روبن و کلایورت افسانه های فوتبال هستند و همیشه مورد تحسین من قرار داشته اند.

به خصوص از سبک بازی رونالدو بسیار خوشم می آید و همیشه تعجب کرده ام که چگونه فوتبالیستی با افتخارات او همواره مورد انتقاد قرار دارد.

رونالدو را خودخواه می دانند؛ ولی چگونه می توان او را خودخواه خواند؟ رونالدو همیشه به کودکان و افراد فقیر یاری رسانده و بدون شک کارهای خیر زیادی در زندگی اش انجام داده است. در کنار اینها، موفقیت او در زندگی ورزشی اش نیز شایسته بیشترین احترام است.»

 

تجربه بد در لیگ برتر انگلیس:« در نخستین فصل حضورم در انگلیس، فرصت کافی برای حضور در مسابقات پیدا نکردم و عمیقا باور دارم که برای موفقیت در لیگ برتر، به یک سال زمان احتیاج دارید.

آن جا سریع ترین لیگ دنیا است و من با وجود اعتمادی که به خودم داشتم، نتوانستم زیاد به میدان بروم. پس از چنین اتفاقاتی است که در آیینه به خود نگاه می کنید و مدام از خودتان سوال می کنید که آیا به اندازه کافی بازیکن خوبی نبودم؟ تحمل چنین شرایطی بسیار دشوار است و برای آن که با روحیه باقی بمانید، باید ذهنیتی بسیار قوی داشته باشید. چنین تجربه ای باعث رشد من شد و این روزها بسیار به کارم می آید.»

 

دیدگاه‌ها