کد خبر : 1455356 | 29 مرداد 1396 ساعت 09:32 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی دپورتیوو لاکرونیا - رئال مادرید

دو تیم دپورتیوو لا کرونیا و رئال مادرید، امشب در ورزشگاه ریازور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی دپورتیوو لاکرونیا - رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال، دفاع از عنوان قهرمانی اش را امشب مقابل دیورتیوو آغاز خواهد کرد و زیدان برای دومین فصلی که از ابتدا روی نیمکت رئال می‌نشیند خود را آماده می‌کند. شاگردان زیدان در حالی پا به این دیدار خواهند گذاشت که با قهرمانی در دو جام – سوپرکاپ اروپا و سوپرکاپ اسپانیا- روحیه بالایی دارند.پیروزی در مجموع 5-1 آنها در سوپرکاپ، آنها را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی فصل معرفی می‌کند. اما در سوی دیگر، دپورتیوو نیز مطمئنا به دنبال این است که فصلی بهتر از فصل گذشته پشت سر بگذارد. آنها در بیشتر فصل گذشته در اواخر جدول بودند و همچنین در نقل و انتقالات نیز کار خاصی انجام نداده اند.

 

1235542

 

 

تیم زیدان برای این بازی مصدومی ندارد ولی مهم ترین غایب تیمش، مهم ترین بازیکنش یعنی رونالدو است. ستاره پرتغالی دومین جلسه از پنج جلسه محرومیتش را پشت سر می‌گذارد. او با هل دادن داور پس از اخراجش در دیدار رفت سوپرکاپ، 5 جلسه محروم شد و یک جلسه آن در دیدار برگشت سوپرکاپ سپری شد. در غیاب او انتظار می‌رود که گرت بیل و کریم بنزما از ابتدا در ترکیب تیم قرار بگیرند. در میانه میدان زیدان احتمالا از ترکیب همیشگی اش یعنی تونی کروس، مودریچ و کاسمیرو استفاده کند و باقی ترکیب نیز به احتمال فراوان مانند دیدار رفت ال کلاسیکو خواهد بود.

 

رئال مادرید به خوبی ثابت کرده که در غیاب رونالدو هم می‌تواند پیروز میدان باشد و امروز بار دیگر برای تایید این موضوع تلاش خواهد کرد.

 

آمار بازی های اخیر دو تیم صد درصد به نفع رئال است. در 7 بازی اخیر بین دو تیم، دپورتیوو موفق نشده کلین شیت انجام دهد. رئال با رکورد 9 پیروزی پیاپی برای این بازی آماده می‌شود. به علاوه دپورتیوو تنها در 25 درصد بازی های خانگی اش در سال 2017 به پیروزی رسیده است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1236213

دیدگاه‌ها