کد خبر : 1455451 | 29 مرداد 1396 ساعت 15:00 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

اندونه:

بولت هم شکست خورد، چرا رئال نبازد؟

مهاجم دپورتیوو باور دارد که حتی می توان این رئال مادرید قدرتمند را نیز مغلوب کرد.

بولت هم شکست خورد، چرا رئال نبازد؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در هفته اول لالیگا باید در زمین دپورتیوو لاکرونیا به میدان برود. رئالی ها در سه سال اخیر موفق به زدن 16 گل در ورزشگاه ریاسور شده اند.

 

 

1236279

 

 

آندونه، مهاجم دپور که فصل گذشته یک گل به رئال زد، در مورد بازی امشب به آس گفت:« رئال در بهترین شرایط ممکن خودش قرار دارد و پیروزی بر این تیم از همیشه دشوارتر شده است؛ ولی ما فقط به پیروزی فکر می کنیم و نباید با نگاهی منفی وارد زمین شد.

بردن رئال سخت است ولی وقتی اوسین بولت(اسطوره دوی سرعت) می بازد، پس می توان به شکست رئال هم امیدوار بود. در فوتبال حتی بهترین ها هم شکست می خورند. ما سال گذشته بارسایی را بردیم که چند روز قبلش پی اس جی را 6-1 شکست داده بود.

رئال در حال حاضر  بهترین تیم دنیاست و تمام جام ها را درو کرده؛ ولی امیدوارم پیروز شویم و من هم مثل سال گذشته به این تیم گل بزنم.»

 

رونالدو:« از نظر من او بهترین بازیکن دنیاست. سال به سال بهتر می شود و این حیرت انگیز است. او همیشه الگوی من بوده است.»

 

زیدان:« اینکه او چگونه توانسته تیمی مثل رئال با این همه بازیکن بزرگ را بدون حاشیه نگاه دارد، باورنکردنی است. مهم نیست چه بازیکنی در ترکیب قرار می گیرد و هیچکس هم شکایتی ندارد. اصلا نمی توان ترکیب ثابت رئال را حدس زد و این رمز موفقیت زیدان است.»

 

 

دیدگاه‌ها