کد خبر : 1455682 | 30 مرداد 1396 ساعت 13:10 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاس ندادن بازیکنان پرسپولیس توهم است

گل محمدی: دایی تیمی مدعی ساخته است

سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری قبل از دیدار با سایپا شرکت کرد.

گل محمدی: دایی تیمی مدعی ساخته است

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی که در هفته چهارم اولین برد خود را به دست آورده بود، در نشست خبری قبل از دیدار با سایپا شرکت کرد. مشروح صحبتهای سرمربی تراکتورسازی در ادامه می آید:

 

دایی تیمی مدعی ساخته است


مقابل یک تیم با کیفیت لیگ بازی داریم. سایپا امسال نشان داده که تیمی بسیار خوب است و از جوانان خوبی برخوردار است. دایی یک تیم مدعی را ساخته است.

 

می خواهیم فوتبال بازی کنیم


با توجه به اینکه بازی قبل را برده ایم، آماده این بازی هستیم هرچند که چند مصدوم داریم و کارمان سخت است. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و آماده یک بازی خوب هستیم. مطمئنم که بازی فردا جذاب خواهد بود چون سایپا و ما به دنبال فوتبال بازی کردن هستیم. فکر می کنم تقابل دو تیم باعث می شود که بازی فنی و با کیفیتی را شاد باشیم. امیدوارم بازیکنان انگیزه ای که در چهار بازی قبل را داشتند را حفظ کنند و با انرژی بازی کنند و دل هواداران و ما را شاد کنند.

 

حداقل چهار غایب داریم


یک جلسه ای قرار است عصر برگزار و در این زمینه تصمیم گیری شود. باید صبر کنیم. امیدواریم که مشکلات ما را در نظر بگیرند. ما امسال 10 بازیکن بزرگسال داریم که یکی از آنها حاتمی است. شرایط ما خیلی سخت است و امیدوارم رایی بدهند که تیم ما ضرر نکند. بازیکن اشتباهی کرده و بهتر است این اشتباه به گردن باشگاه نیاندازند. می توانند بازیکن را به لحاظ مالی جریمه کنند. باشگاه را از داشتن یک بازیکن محروم کنند در این شرایط سخت گیرانه است. ما هادی محمدی، عارف آغاسی، سینا عشوری و محمد نوری هم فردا مصدوم هستند و با ما نیست.

 

پرسپولیس در آزادی بازی می کرد، شرایط فرق می کرد


این خیلی بد است که باید در کشور ثالث پرسپولیس به میدان برود. اگر پرسپولیس می توانست در آزادی بازی کند خیلی شرایط فرق می کرد. با این حال فکر می کنم که پرسپولیس بازهم تنها نخواهد بود. شرابط فنی این تیم خوب است و شاید یک سری مشکلات باشد ولی آنها می توانند بازی خوبی را ارائه دهند و دعا می کنیم که مقابل الاهلی موفق باشند. الاهلی هم تغییراتی داشته و فکر می کنم این برای پرسپولی خوب باشد. 


پاس ندادن بازیکنان پرسپولیس توهم است


این مورد را در بازی های پرسپولیس ندیدم که بهم پاس ندهند. بیشتر توهمات هست تا واقعیت. این حواشی همیشه هست. 


بازی در کشور بی طرف به سود عربستان است


واقعا شرایط سخت است که در این آب و هوا دو تیم به مصاف هم بروند. بازی در کشور ثالث یک طرفه به سود عربستان است.

دیدگاه‌ها