کد خبر : 1455788 | 30 مرداد 1396 ساعت 18:04 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد سپیدرود و سپاهان برای پایان شرایط بحرانی

قرمزهای شمالی و زردهای اصفهان با سه امتیاز دیدار عصر سه شنبه می توانند شرایط خود را سامان دهند.

نبرد سپیدرود و سپاهان برای پایان شرایط بحرانی

به گزارش "ورزش سه"، سپید رود رشت در دیدار برابر پیکان اولین برد خود در اداور لیگ برتر را کسب کرد تا موقتا شرایط این تیم آرام شود. شاگردان نظر محمدی با 3 امتیاز  دیدار هفته چهارم، در رده سیزدهم جدول و همچنان در رده های پایین جدول حضور دارند.


سپیدرود عصر روز سه شنبه در ورزشگاه نقش جهان برای ادامه پیروزی های خود کار سختی دارد؛ سپاهان با نمایشی قابل قبول موفق به شکست ذوب آهن شده و تیم کرانچار رفته رفته به شرایط خوب خود نزدیک می شود. سپاهان نیز مانند سپیدرود شروع خوبی در لیگ نداشت اما عملکرد این تیم در دربی اصفهان نشان داد که تیم کرانچار می تواند یکی از مدعیان اصلی حضور در کورس قهرمانی باشد.


هر دو تیم روز سه شنبه برای کسب دومین سه امتیاز فصل کار سختی دارند؛ سپیدرود رشت باید برابر تماشاگران اصفهانی در یکی از بازی های بزرگ فصل قرار بگیرد و با توجه به تجربه کم بازیکنان قرمزپوش، نظر محمدی کار سختی برای تکرار نتیجه هفته قبل دارد. از سوی دیگر احتمالا بازیکنان سپیدرود در این دیدار به دنبال ارائه یک بازی دفاعی خواهند بود تا با ضد حمله به زردپوشان اصفهانی ضربه بزنند. اتفاقی که می تواند در صورت وقوع کار سپاهان را برای عبور از خط دفاعی شمالی ها  را سخت کند.


سه امتیاز این دیدار اما برای هر دو تیم سرنوشت ساز است. سپیدرود در صورت کسب پیروزی در این تقابل، امتیازات خود را به 6 خواهد رساند تا از انتهای جدول فاصله بگیرد و سپاهان نیز در صورت کسب پیروزی 8 امتیازی می شود تا رفته رفته به جمع مدعیان اضافه شود.

دیدگاه‌ها