کد خبر : 1456105 | 31 مرداد 1396 ساعت 21:11 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

زور سپاهان به دفاع سپیدرود نرسید؛

سپاهان 0 - سپیدرود 0؛ سومین ناکامی در خانه

تیم فوتبال سپاهان علیرغم ارائه یک فوتبال تهاجمی نتوانست به گل برسد تا برای سومین بار متوالی در ورزشگاه نقش جهان به تساوی دست یابد.

سپاهان 0 - سپیدرود 0؛ سومین ناکامی در خانه

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان سومین بار در لیگ هفدهم در ورزشگاه نقش جهان میزبان حریفان خود شد و در نهایت نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست یابد. طلایی پوشان اگرچه در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بودند ولی نتوانستند حریف تیم سپیدرود شوند که با تفرکات دفاعی به این دیدار پاگذاشته بود و در پایان هم موفق شد با یک امتیاز اصفهان را ترک کند.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – سپیدرود رشت/ ورزشگاه نقش جهان اصفهان- ساعت ۲۰:۱۵؛ تعداد تماشاگر: 
داور: حسین زرگر – رضا سخندان – محسن سلطانی – پیمان فرخی مهر – ناظر: عبود سنگاشکن


ترکیب سپاهان:


لی اولیویرا، حسن جعفری، عزت‌الله پورقاز، ژایرو رودریگز، سعید آقایی، میلاد سرلک ( 72 مروان حسین)، رسول نویدکیا، حسین پاپی (۶۷- جلال علیمحمدی)، مهرداد محمدی (۸۹- رضا میرزایی)، شاهین ثاقبی و ساسان انصاری
سرمربی: زلاتکو کرانچار 


ترکیب سپیدورد:


سیدمحمد حسینی، احمد آهی، سیدهادی موسوی، رضا الماس خاله، مهرداد جماعتی، توحید غلامی (۶۰- علی دهقان)، میثم فردوسی، پویا نزهتی، حسین ابراهیمی، میعاد یزدانی و عماد میرجوان (۵۲- غلامرضا رضایی)

سرمربی: علی نظرمحمدی

 

اخطار:

 

ژایرو رودریگز (دقیقه ۸۱) از سپاهان؛
محمدرضا الماس خاله (دقیقه ۸۶) و محمد حسینی (دقیقه ۹۰+۱) از سپیدرود

 

شرح بازی 


تیم سپاهان در نیمه ی اول و در حضور 10 هزار نفری تماشاگران خود تیم برتر میدان بود و بارها از سمت چپ و راست به روی دروازه ی حسینی گلر سپیدرود توپ های خود را ارسال کرد که البته دفاع چند لایه ی شاگردان نظرمحمدی اجازه نداد موقعیت های خوبی نصیب مهاجمان سپاهان شود؛ تنها یک بار و روی ضربه ی سر مهرداد محمدی گلر تیم سپیدرود مجبور به واکنش شد و توپ را به کرنر فرستاد. در مجموع طلایی پوشان در خانه و در نیمه ی اول صاحب توپ و میدان بودند ولی نتوانستند موقعیت‌های صد در صد گل ایجاد کنند تا بازی بدون گل در نیمه ی اول خاتمه یابد. نیمه ی دوم باز هم سپاهانی ها تیم برتر میدان بودند و موقعیت های خطرناکی ایجاد می کردند ولی در گلزنی ناموفق بودند. کرانچار در میانه های نیمه ی دوم دست به تعویض میلاد سرلک و آوردن مروان حسین کرد تا تیمش را تهاجمی تر کند ولی این تغییر سیستم هم کارساز نشد. حملات پیاپی سپاهانی ها در نیمه ی دوم این شانس را به سپیدرودی ها می داد تا در برخی دقایق ضدحملات خطرناکی روی دروازه ی میزبان خود ایجاد کنند ولی در نهایت تلاش دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا امتیازات این دیدار میان دو تیم تقسیم شود.

 

بهترین بازیکن 


هادی موسوی مدافع تیم سپیدرود یکی از پرکارترین بازیکنان میدان بود که روی ارسال های سپاهان از چپ و راست نمایش خوبی داشت و نگذاشت مهاجمان این تیم در محوطه ی جریمه کاری از پیش ببرند.

 

اتفاق ویژه 


طلایی پوشان سومین میزبانی خود در نقش جهان را هم مثل دو دیدار گذشته با تساوی پشت سر گذاشتند، اما نکته ی این تساوی این بود که طلایی پوشان برای دومین دیدار متوالی گل نخورند و برای اولین بار هم در نقش جهان موفق به ثبت کلین شیت شدند.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 16: ارسال بازیکنان سپیدرود را اولیویرا در اختیار گرفت.

دقیقه 21: ارسال کرنر از سمت چپ خط دفاعی سپیدرود با ضربه ی ژایرو به سمت دروازه می رفت که بازیکنان سپیدرود توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه 30: ارسال مهرداد محمدی و نفوذ این بازیکن موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد ولی باز هم کسی در محوطه جریمه حاضر نبود تا ضربه ی نهایی را به ثمر برساند.

دقیقه 34: همکاری آقایی و  مهرداد محمدی با ارسال آقایی به دیرک اول همراه شد که ضربه ی ساسان انصاری به اوت رفت.
دقیقه 37: ارسال سعید آقایی با ضربه ی سر مهرداد محمدی  با واکنش خوب سیدمحمد حسینی به کرنر فرستاده شد و در برگشت هم ضربه ی سر سپاهانی ها راه به جایی پیدا نکرد.
دقیقه 44: ضربه ی سعید آقایی از پشت محوطه ی جریمه محکم اما بی دقت بود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 47: ارسال حسین پاپی را حسینی گلر سپیدرود دراز کش در اختیار گرفت.
دقیقه 50: ضربه ی آکروباتیک شاهین ثاقبی در محوطه جریمه به محل تلاقی دیرک عمودی و افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت تا جدی ترین موقعیت بازی برای طلایی پوشان تا این لحظه از دست برود.
دقیقه 43: باز هم سپاهانی‌ها از سمت چپ خط تهاجمی خود توپ خطرناکی را روی دروازه ی سپیدرود ریختند که هادی موسوی به موقع توپ را برگشت داد.
دقیقه 56: ساسان انصاری به همراه مهرداد محمدی در موقعیت مناسب گلزنی قرار گرفتند ولی انصاری بد موقع به زمین خورد تا یک موقعیت مناسب گلزنی به راحتی از دست برود.
دقیقه 58: ساسان انصاری می توانست با پاس رسول نویدکیا به گل اولش در نقش جهان برسد ولی مدافعین سپیدرود مانع شدند.

دقیقه 63: ضربه ی ایستگاهی پویا نزهتی از پشت محوطه ی جریمه با واکنش عالی لی اولیویرا به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 64: اشتباه حسین جعفری موقعیت خوبی را در اختیار سپیدرود قرار داد که در این دقایق کمی جلوتر آمده و ایجاد موقعیت می کند.

دقیقه 75: قیچی نصفه و نیمه ساسان انصاری به راحتی در دستان حسینی قرار گرفت.

دقیقه 90+1: ضربه ی ژایرو رودریگوئز که به صورت شیرجه ای زده شد، در چارچوب دروازه قرار نگرفت و به اوت رفت.

 

حاشیه:

 

* ترکیب ابتدایی سپاهان نسبت به بازی قبلی هیچ تغییری نداشته است.
* عماد میرجوان که در نیم فصل نخست فصل گذشته در سپاهان توپ می‌زد امروز از ابتدا در ترکیب سپیدرود قرار گرفته است.
* هواداران سپاهان از این بازی استقبال کمتری نسبت به دو بازی خانگی قبلی سپاهان به عمل آورده بودند و چیزی نزدیک به ۳ هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان حضور داشتند.
* مجله‌های اختصاصی باشگاه سپاهان در جایگاه خبرنگاران توزیع شد.
* با توجه به استقبال کم تماشاگران در این بازی خبری از ترافیک و راه‌بندان در ورودی‌ ورزشگاه و پارکینگ‌ها نبود.
* همچنان نور محوطه بیرونی ورزشگاه و پارکینگ مناسب نیست.
* با وجود استقبال کم تماشاگران در باجه‌های بلیط فروشی ازدحام وجود دارد.
* حدود ۳۰ تماشاگر سپیدرودی در ورزشگاه حضور دارند.
* تماشاگران سپاهان با شعار "سپیدرود به اصفهان خوش آمدی" از تماشاگران و تیم سپیدرود استقبال کردند.

* چمن ورزشگاه نقش جهان همچنان با مشکل روبرو است و کنده می شود.

* مصدومیت بازیکن سپیدرود دقایقی بازی را متوقف کرده بود.

* سپاهان با شروع نیمه ی دوم تیم برتر میدان بوده و هر لحظه امکان فرو ریختن دروازه ی تیم میهمان وجود دارد.

* زلاتکو کرانچار با بیرون کشیدن میلاد سرلک که در پست هافبک دفاعی بازی می کرد و وارد کردن مروان حسین که مهاجم طلایی پوشان است، دست به تغییر سیستم و هجومی کردن تیم خود زد.

* وقت تلف کردن گلر تیم سپیدرود در دقایق انتهایی با واکنش هواداران سپاهانی همراه بود و آنها به شدت نسبت به این موضوع اعتراض داشتند.

* در پایان بازی معدود تماشاگران سپیدرود دست به آتش بازی زدند و با بازیکنان خودی جشن تساوی در نقش‌جهان به راه انداختند.

دیدگاه‌ها