کد خبر : 1456161 | 31 مرداد 1396 ساعت 22:33 | 139.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیغام بزرگ برای حاشیه سازان

بهترین تصویر سال؛ آغوش طارمی برای گل منشا (عکس)

گادوین منشا موفق شد یکی از حساس ترین گل های تاریخ پرسپولیس را به نام خود کند و در آغوش مهدی طارمی قرار گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی که با دو گل سوما و دسوزا در آستانه یک شکست تلخ و کم شدن شانس صعود قرار داشت با تغییرات عجیب و فوق العاده برانکو همه چیز را تغییر داد.


کمتر کسی تصور می‌کرد با خروج مثلث مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان این تیم شانسی برای جبران دو گل عقب افتاده خود داشته باشد؛ اما حضور بشار رسن، کمال کامیابی نیا و گادوین منشا برای جبران نتیجه کافی بود. گادوین منشا و مهدی طارمی دو زوج دور از هم اما هم‌تیمی که روزهای پرحاشیه ای را پشت سر گذاشتند با تساوی لذتبخش در مسقط اینچنین در آغوش یکدیگر قرار گرفتند تا تیر بزرگی به سمت حاشیه سازان نشانه بگیرند.


گادوین منشا که با توجه به عمل جراحی پیش فصل از ترکیب اصلی دور افتاده بود، در رقابتی برای حضور در ترکیب اصلی روزهای پرحاشیه‌ای را در کنار مهدی طارمی پشت سر گذاشت تا حتی دامنه این حواشی در پایان دیدار برابر سیاه جامگان به کلیدواژه اعتراض بازیکنان پرسپولیس تبدیل شود. منشا در دیدار برابر الاهلی عربستان نیز نیمکت نشین شد؛ اما در نهایت با تدبیر بزرگ برانکو ایوانکوویچ در حساس ترین دقیقه راهی زمین شد و توانست نتیجه را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد. 


اما در ورای شادی تمام هواداران پرسپولیس این جشن دونفره مهدی طارمی و گادوین منشا بود که لنز دوربین‌ها آن را شکار کرده و بهترین پیام را ارسال کردند؛ بهترین تصویر سال با حضور زوج آقای گل فصل گذشته و مدعی این فصل در کنار پیام آور شادی و گلزن نیجریه‌ای با شماره 90!

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه - مسقط عمان

دیدگاه‌ها