کد خبر : 1456170 | 31 مرداد 1396 ساعت 22:51 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقات عجیب در تاریخ کشتی فرنگی 

نایب قهرمانی جهان با جوان‌هایی برای آینده

مسابقات امسال کشتی فرنگی از تعدد قهرمان ها و اتفاقات عجیب در بین تیم های مختلف یکی از خاص ترین مسابقات جهانی فرنگی را رقم زده که باور کردنی نیست.

نایب قهرمانی جهان با جوان‌هایی برای آینده 

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که امروز کشتی ایران یک تیم غیر قابل پیش بینی است که میتواند با 3 مدال برنز به رتبه دوم جهان برسد؛ اما نکته بسیار عجیب تر این که در 4 وزن دوم هم روسیه بزرگ حتی یک فینالیست نداشت و بدون طلا در مسابقات جهانی قهرمان شد.


روسیه که در شب اول 4 کشتی بازنده در 2 فینال  و2 رده بندی داشت، امشب هم شانس مدال طلا ندارد. آنها با افسوس شاهد فینال بین ژاپن و قزاقستان، ارمنستان و بلاروس، ترکیه و استونی و لهستان و کره هستند. البته به همان اندازه که روسها متاسف هستند ما هم هستیم!


اما مجارستان که قهرمان اروپا شده و دیشب هم رجز خوانی میکرد در 4 وزن دوم هم یک فینالیست ندارد .


عجیب ترین و باور نکردنی ترین مسابقات تاریخ کشتی فرنگی با 8 فینالیست عجیب رودررو است و هنوز که هنوز است نمیتوان باور کرد که چرا فاصله ها در کشتی فرنگی جهان تا این حد نزدیک به هم شده است.

ما بدون مدال طلا و مدال نقره در مسابقات جهانی کشتی فرنگی عنوان دوم را به دست آورده ایم. این تیم قرار است برای آینده ساخته شود. نام حسین نوری، محمد علی گرایی، مصطفی صالحی زاده، الیاسی، مردانی و... را فراموش نخواهیم کرد.

دیدگاه‌ها