کد خبر : 1456173 | 31 مرداد 1396 ساعت 22:55 | 112.5K بازدید | 0 دیدگاه

به بازیکنانم تبریک می گویم 

برانکو : در ابوظبی به نیمه نهایی صعود می‌کنیم

سرمربی پرسپولیس خشنود از تغییر وضعیت بازی از شاگردانش که تمرکز خود را حفظ کردند تشکر کرد.

برانکو : در ابوظبی به نیمه نهایی صعود می‌کنیم 

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پایان بازی مقابل الاهلی گفت: از نتیجه بازی راضی هستیم چراکه در نیمه اول 2 بر صفر بازی را باخته بودیم اما در پایان به بازی برگشتیم. ما به بازی برگشت امیدواریم و امیدوارم در ابوظبی نتیجه بگیریم و صعود کنیم.


برانکو ادامه داد: در مورد الاهلی گفتم که تیم خوبی هستند و بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند. آنها را می شناختیم و قدرت آنها را می دانستیم. به بازیکنانم تبریک می گویم که خوب بازی کردند و بعد از آنکه عقب افتادند روحیه و تمرکز خود را از دست ندادند. همه چیز مساوی شده است و ما می توانیم در ابوظبی به مرحله بعد صعود کنیم.

 

برانکو در پاسخ به این سوال که با این نتیجه برنده بازی را الاهلی می داند یا خودشان گفت: الاهلی تیم بزرگی است و این ثابت شد. گل ابتدایی آنها شوک بزرگی به ما بود اما این نتیجه برای من غیرقابل پیش بینی نبود چون بازی که در این سطح  برگزار می شود هیچ چیز آن غیرقابل پیش بینی نیست و من فکر می کنم با این نتیجه ای که بدست آمده ادامه بازی باز خواهد بود.


برانکو در مورد بازی الهلال و العین نیز گفت: نیمه دوم آن بازی را دیدم فکر می کنم الهلال برنده آن بازی بود چون در زمین العین یک مساوی گرفت و چون مساوی صفر ـ صفر در خانه حریف به نفع میهمان است. من الهلال را تیم بهتری دیدم و آنها در ورزشگاه ریاض می توانند با تماشاگرانشان به مرحله بعد صعود کنند و کار برای العین بسیار سخت است. البته من الهلال را نسبت به تیم العین تیم بهتری می دانم.

 

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره گلزنی منشا افزود: ما همیشه سعی می کنیم از موقعیت هایمان بهترین استفاده را داشته باشیم. در این رابطه بشار رسن و گادوین منشا جزو بازیکنان جدید ما هستند که قطعا با حضور آنها می توانیم نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها