کد خبر : 1456186 | 31 مرداد 1396 ساعت 23:19 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

فشار زیادی را در آبادان تحمل می کنم

کمالوند: روزی 5، 6 قرص می خورم!

سرمربی تیم نفت آبادان اعلام کرد فشار زیادی را در این تیم تحمل می کند و کار برایش سخت شده است.

کمالوند: روزی 5، 6 قرص می خورم!

به گزارش "ورزش‌سه"، فراز کمالوند بعد از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


شرمنده مردم آبادان هستیم


دست تک تک مردم را می‌بوسم که نود دقیقه تیم خود را تشویق کردند. شرمنده هستم که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. بعد از پنالتی دادن سخت بود به بازی برگردیم. خوشحالم در این شب‌ها شرمنده مردم نشدیم. اگر شیمبا پنالتی را گل کرده بود سه امتیاز را می‌گرفتیم. ما در این سه بازی مقابل تیم‌هایی موفق شدیم که ۹ گل به ما زدند.

 


دیگر درباره داوری صحبت نمی کنم


دفعه قبل من تهدید به محروم شدن شدم؛ جریمه هم شدیم. بیشتر از این هم درباره داوری صحبت نمی کنم. مردم همه چیز را می بینند. در بازی های گذشته هم درباره داوری صحبت نکردم. باشگاه باید از مجاری قانونی اقدام کند.

 


تا سالاری گل می خورد، می گویند دروازه بان بیاورید


به هر صورت یک سری حرف ها در دل من است که نمی دانم به زبان بیاورم یا نه. فشار عظیمی به من آوردند. بحث حامد لک و سوشا مکانی را در مقطعی مطرح کردند. به محض اینکه سالاری گل می خورد، می گویند دروازه بان بیاورید. بازیکن باید به شرایط بازی برسد. 

 


فشار زیادی روی من است


من از این حمایت و از این صمیمیتی که مردم دارند، خوشحالم. آن ها در این دو ماه یک انتقاد کوچک از من نکردند. من باید پاسخ این اعتماد را بدهم. اگر فشار برداشته نشود، نمی توانم کار کنم. روزی 5 ،6 قرص می خورم. هر کسی یک توانی دارد. شش کیلو کاهش وزن داشتم. نمی توانم همه کارها را انجام دهم. به هر صورت فشار روی من زیاد است.

دیدگاه‌ها