کد خبر : 1456197 | 31 مرداد 1396 ساعت 22:59 | 104.3K بازدید | 0 دیدگاه

ربروف: پرسپولیس در نیمه اول بهتر بود

سرگئی ربروف سرمربی الاهلی عربستان در پایان بازی گفت:« امیدوارم بتوانیم نتیجه بازی برگشت را به نفع خودمان رقم بزنیم.»

ربروف: پرسپولیس در نیمه اول بهتر بود

به گزارش "ورزش سه"، بازی دو تیم الاهلی عربستان و پرسپولیس با نتیجه دو بر دو به پایان رسید تا همه چیز به بازی برگشت معطوف شود.


سرگئی ربروف سرمربی اوکراینی الاهلی بعد از بازی با پرسپولیس گفت:« در کل بازی سختی بود. این بازی با بازی های قبلی که انجام داده بودیم متفاوت بود. به نسبت نتیجه هم نتیجه قابل قبولی برای بازی رفت هست. ما در این بازی شاهد روح جنگندگی و تمایل به پیروزی  به خصوص در نیمه دوم بودیم.» او افزود:« پرسپولیس در نیمه اول نمایش بهتری از ما ارائه داد. با وجود این که ما در نیمه اول پیروز بودیم. اما در نیمه دوم همه چیز مساوی پیش رفت و حتی ما توپ را در زمان بیشتری در اختیار داشتیم. ما توانستیم توازن بازی را در نیمه دوم به دست بیاوریم و به وسیله هماهنگی و نظمی که بین بازیکنان بود به گل دست پیدا کنیم اما اشتباهاتی که بازیکنان ما داشتند باعث شد حریف دو گل بزند.»


او ادامه داد:« در کل از نتیجه راضی هستم و شاهد روح جنگنده و پرتلاس تیمم بودم. اما موضوعی که باید به آن اشاره کنم این است که ما باید از موقعیت هایمان در نیمه دوم استفاده می کردیم.»


ربروف همچنین گفت:« گل هایی که پرسپولیس به ثمر رساند به خاطر اشتباهات فردی ما بود. در حمله هم ما باید از تک به تک ها بهتر استفاده می کردیم.»
سرمربی اوکراینی الاهلی همچنین گفت:« امیدوارم با توجه به مسابقه ای که امروز دیدم بتوانیم با شناخت و بررسی شرایط پرسپولیس بازی برگشت را به نفع خودمان رقم بزنیم. من به بازی بعدی مان بسیار امیدوار هستم.»


صالح الامری بازیکن تیم الاهلی نیز در پایان بازی گفت:«خیلی نزدیک بود که بازی را ببریم ولی موقعیت های زیادی را از دست دادیم. در بازی آینده من و دوستانم تمام تلاشمان را برای پیروزی انجام خواهیم داد.»

دیدگاه‌ها