کد خبر : 1456199 | 31 مرداد 1396 ساعت 23:11 | 72.8K بازدید | 1 دیدگاه

روز سخت امیری دونده در مسقط (عکس )

وحید امیری وینگر چپ پای پرسپولیس در روزی که بشدت از سوی حریف تحت فشار قرار گرفته بود نود دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که تیم الاهلی در بازی رفت مقابل پرسپولیس با شناخت کافی از مهره های تاثیرگذار پرسپولیس آن ها را از کار انداخته بود وحید امیری با تلاش همیشگی اش توانست نظر برانکو را برای حضور کامل در ترکیب جلب کند.
ربروف سرمربی الاهلی خوب می دانست که وحید امیری در کنار مهدی طارمی و محسن مسلمان سه مهره کلیدی پرسپولیس هستند. از این رو وحید امیری در این بازی با برنامه عربستانی ها روز سختی را سپری کرد. 


امیری در این بازی هرگاه صاحب توپ شد دو سه بازیکن حریف را روی پای خودش می دید. او البته مثل همیشه با تعصب ، جنگنده و فداکار بازی کرد.

 


شماره 19 محبوب پرسپولیسی ها امروز بیشتر متمایل به کناره های خط بازی می کرد و در روزی که مدافعان کناری نتوانستند به وینگرها کمک زیادی کنند امیری همواره باید راه خودش را به سوی دروازه از میان مدافعان سمج و یارگیرهای جدی اش پیدا می کرد.


امیری در بازی برابر الاهلی در یک مورد موقعیت خوبی را برای رسیدن به دروازه حریف داشت اما حضور توامان او و طارمی توپ را خراب کرد تا شماره 19 شانسی برای گلزنی در این بازی نداشته باشد.

 


امیری حتی در یکی از بدترین روزهایش برای پرسپولیس آنقدر پرتلاش و دونده و موثر بود که برانکو او را نود دقیقه در ترکیب نگه دارد. امیری در نیمه دوم با تدبیر برانکو بیشتر به مرکز زمین متمایل و به نوعی از بند یارگیری حریف رها شد.

 

 


 

عکس ها :امیرخیرخواه - مسقط

دیدگاه‌ها