کد خبر : 1456368 | 01 شهریور 1396 ساعت 15:51 | 54.9K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز خوب است اما ای کاش برانکو نرود 

پیوس: طارمی باید زودتر تعویض می‌شد

فرشاد پیوس از عملکرد پرسپولیس و بازگشت این تیم به بازی خشنود و راضی است.

پیوس: طارمی باید زودتر تعویض می‌شد 

به گزارش "ورزش سه" پیوس درباره عملکرد پرسپولیس به نکات ذیل اشاره دارد:

 

 

*طارمی و مسلمان باید زودتر تعویض می شدند 


پیوس درباره تعویض غیر قابل پیش بینی طارمی و مسلمان در آن زمان از بازی گفت: به اعتقاد من طارمی و مسلمان به عنوان کلیدی ترین نفرات پرسپولیس بسیار مورد توجه ربروف بودند و وقتی این طور آنها را بسته بودند، تعویض آنها منطقی بود حتی اگر همان 10 دقیقه اول نیمه دوم هم تعویض می شدند هم منطقی بود .

 

*حضور منشا در کنار طارمی بی اشکال است


پیوس درباره حضور 2 مهاجم نوک در کنار زمین ادعایی جالب  دارد ؛ کسانی که می گویند طارمی و منشا نباید همزمان در زمین باشند اشتباه میکنند، اگر هم این 2 کنار هم بازی نکرده اند تنها به خاطر شرایط بوده است و دلیلی ندارد حضور 2 سنتر فوروارد کنار هم بازی را انگلیسی کند. من و علی دایی هم کنار هم در زمین بوده ایم و اتفاقی رخ نداده است و در یک سال نفرات اول و دوم آقای گل ها شده ایم.

 

*تعویض های برانکو عالی است


تعویض های برانکو به ظن پیوس غیر قابل باور بودند، برانکو عالی رفتار کرد و کارش به چشم آمد، او وقتی دید حریف روی این استراتژی او دقت کرده کسانی را به زمین آورد که کسی فکرش را نمیکرد و در این راستا بود که برانکو با 3 تعویض فوق العاده تیم را عوض کرد. درست است که پیش بینی حضور منشا و کمال میشد، اما کمتر کسی فکر میکرد ربیع خواه در زمین بماند و بشار رسن وارد زمین شود. اینها تجارب تاریخی مردی به اسم برانکو است.

 


*بازی برگشت به این سادگی هم نیست 


تصور پیوس از بازی ساده در دور برگشت تصوری جالب است: همه فکر می کنند در بازی برگشت کار پرسپولیس بسیار راحت تر است؛ اما این یک گوشزد تاریخی باید برای پرسپولیس باشد که مثل دورانی که به تیم نیسان ژاپن باخت بازی برگشت را ساده نگیرد.

دیدگاه‌ها