کد خبر : 1456606 | 02 شهریور 1396 ساعت 21:55 | 55.5K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه کشی لیگ قهرمانان؛ چرا گروه A جذاب است؟

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان امشب برگزار شد و در گروه A تیم های بنفیکا، منچستریونایتد، بازل و زسکا مسکو با هم رقابت خواهند کرد.

قرعه کشی لیگ قهرمانان؛ چرا گروه A جذاب است؟

به گزارش "ورزش سه"، هرچند بنفیکا تیم سرگروه این گروه محسوب می شود اما بی تردید منچستریونایتد از بیشترین شانس برای صعود به عنوان تیم اول برخوردار است.

 

یکی از جذابیت های اصلی این گروه، دیدن دوباره شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان است. بعد از دو فصل غیبت در این رقابت ها، یونایتدها، به لطف قهرمانی در لیگ اروپا توانستند جواز حضور در چمپیونزلیگ را به دست بیاورند.

 

هرچند تنها دو هفته از رقابت های این فصل لیگ برتر انگلیس سپری شده اما نمایش های منچستریونایتد در همین دو دیدار نشان داده که باید انتظار تیم متفاوتی را داشته باشیم. قرار گرفتن مورینیو مقابل بنفیکا، باشگاهی که کار حرفه ای اش به عنوان سرمربی را از آن آغاز خواهد کرد هم جذابیت های زیادی خواهد داشت.

 

 

1236238

 

 

روی کاغذ، بازل و زسکا مسکو شاید حریفان چندان دندان گیری برای منچستریونایتد و بنفیکا نباشند اما هر دو تیم در فصول اخیر از تیم های همیشه حاضر در مرحله گروهی چمپیونزلیگ بودند و می توانند مشکلات زیادی برای هر دو تیم ایجاد کنند.

 

این گروه شباهت زیادی به گروه منچستریونایتد در فصل 12-2011 لیگ قهرمانان دارد که تیم های بنفیکا، بازل و اوتلل گالاتی از رومانی در آن حضور داشتند و در نهایت این تیم های بنفیکا و بازل بودند که با پشت سر گذاشتن منچستریونایتد به مرحله بعد رفتند.

دیدگاه‌ها